Hei,
olen lähdössä interrailaamaan toista kertaa. Ensimmäisellä kerrallani mukanani oli poikaystävän pokkarikamera, jolla sai ihan hyviä kuvia. Olen kuitenkin ostanut koulutöitäni varten järjestelmäkameran, ja nyt suunnittelen sen ottamista reilille.
Kuinka turvallista on ottaa järjestelmäkamera mukaan? Maksoin kamerasta 700 euroa, joten ei ihan kalleimmasta päästä ole. Yritin etsiä keskusteluja aiheesta, mutta uusimmat löytämäni keskustelut olivat vuodelta 2004.
Turvallisuus ja huolehtiminen pätee tässä kuten muunkin arvokkaan kuljettamisessa reilillä, mutta minkälaisia asioita tulee muistaa kantaessaan kohtuullisen isoa kameraa mukanaan? Eihän se kovin käytännöllistä ole, mutta ainakin parempien kuvien saanti on taattu.
Kiitos vastauksistanne :)
Järjestelmäkamera reilille mukaan
Hönde
1
296
Vastaukset
- Itsestäänselvyyys
Ööm... Kaulassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747