Puhelin oli soinut lakkaamatta pataljoonan esikunnassa. Päivystävä varusmies alkoi hermostua ja hänen vastauksensa kävivät yhä äreämmiksi kunnes hänen pinnansa lopulta paloi ja hän vastasi puhelimeen:
- Saakelin puhelin!
- Mitä? kuuluu puhelimesta.
- Että johan nyt on yhtä helvetillistä soittelemista! sanoi päivystävä varusmies.
- Tiedättekö te, kenen kanssa te puhutte? kysyttiin puhelimesta.
- Mistä pirusta minä sen tietäisin? päivystäjä sanoi.
- Täällä puhuu kenraalimajuri Penttilä.
- Tietääkö kenraalimajuri, kenen kanssa hän puhuu? päivystäjä kysyi.
- En, vastasi kenraalimajuri.
- Luojan kiitos, päivystäjä sanoo ja laittoi puhelimen kiinni.
Puhelinlangat laulaa
3
276
Vastaukset 3
- J K
NIINKÖ
Pitääpä itse vastata seuraavan kerran ku joku soittaa "Saakelin puhelin!" :D Mahtasi varmaan soittaja ihmetellä.
Paras kuulemani/lukemani armeijavitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548