Olen muuttanut maalle,eikä minulla ole mahdollisuutta pestä mattoja mattolaiturilla.Kysyisinkin nyt,että onnistuuko matonpesu pelkällä painepesurilla?Siis että kastelen maton,joka roikkuu mattotelineessä,sivelen siihen pesuainetta ja sitten vaan painepesen aineen pois?
Onko sellaisia painepesureita joihin voi laittaa sisään pesuainetta?Tuleeko puhdasta?
En viitsisi hyviä mattoja laittaa roskiinkaan, eikä ole varaa oikein pesulaankaan laittaa eikä kunto riitä laiturilla pesuun.
Matto ja painepesuri
3
194
Vastaukset
- Maalla on mukavaa!
Kyllä onnistuu. Hanki kuitenkin riittävän tehokas painepesuri ja sellainen, johon saa sellaisen suulakkeen jonka suihku ei ole aivan kapea. Pesuaineen käyttö onnistuu.
- Mummeli vain kysyy
Kiitos vastauksesta.
Minkälainen on riittävän tehokas painepesuri?Olisi ihan kiva tietää,koska myyjät puhuvat aina höpöjä.
Sanoit,että pesuaineen käyttö onnistuu.Tarkoititko,että laitan mattoon valmiiksi pesuainetta ja sitten painepesen?Vaiko niin,että pesuriin voi laittaa pesuainetta?
Minkä merkkinen on hyvä painepesuri?Mitä numeroita ne hyvät tehot on?Onko ne kalliita,sellaiset hyvät? - meinaan ettet
pilaa mattoasi; räsymattoon painepesuri
muihin höyrypesuri
http://www.verhomatto.fi/rugdoctor/rugdoctor-musti-mirri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938