mitään tietoa miehen lapsista koulusta tai muilta? Ajattelin soittaa opettajalle kouluun ja kysellä miten lapsi käyttäytyy koulussa ja menestyy, kun lapen äiti ei kerro minulle mitään. Tyttö on kuitenkin kolme päivää kuussa meillä, ja minusta hän vaikuttaa jälkeenjääneeltä. Haluisin auttaa ja kasvattaa häntä omaksumaan tärkeät asiat jotka vaikuttaa hänen elämälleen, kun näyttää siltä että hänen äitinsä on epäonnistunut tehtävässään.
Kun koulut loppuu ajattelin mennä koulunjuhliin vaikka hänen äiti en sitä hyäksyisikään, menen silti. Tyttö tykkää aivan varmasti, kun on kaksi äitiä ja isä juhlassa mukana. Ajattelin vielä pitää lapselle kesäkoulua ja prepata häntä kovasti nyt kesäloman aikana. Saa vielä kiittää minua, jos pystyy nostamaan numeroitansa. Penska on nyt kolmannella, ja en usko että tosistus on keskiarvoltaan noin 6. Ei hänen äitnsäkään ollut koulussa hyvä, mutta mieheni on fiksu ja hyvässä duunissa sen tähden.
Hei, saanko äitipuoli
20
272
Vastaukset
- äitipuoli minäkin jo
Mie saan kun lapsi asuu meillä ja koululle on ilmoitettu minun tiedot. Mies kuitenki reissuhommissa ja lapsen äitiä ei ole näkynyt puoleen toistavuoteen.
Muista kuitenki että älä kutsu itseäsi äidiksi. Varsinkaan kun äiti on olemassa. Meillä riittää ihan hyvin etunimellä kutsuminen vaikka läheisiä ollaankin :)- lissuuuuuuuuuuuuuuuu
ja idiootti vastaa itselleen .. ..
- äitipuoli minäkin joo
lissuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
ja idiootti vastaa itselleen .. ..
Miekö lissu? Kyllä se vaan on tosi että mie hoidan miehenki lapsen asiat... Mies voi olla jopa 6 viikkoa putkeen pois kotoa, joten asioiden hoito jää mulle. On lapsen äidinki tiedot ilmoitettu koululle mutta äiti on ite soittanut koululle ettei tarvi ilmoitella mitään. Ja poikaakaan ei ole hakenut luokseen kun toissa jouluna viimeksi. Ja miehen poika ei minua äidiksi kutsu. Sen olen hänelle jo 8 vuotta sitten sanonut että äiti on äiti ja minä olen maria. Eikä poika sitä ole pahana ottanut. Tietää ainakin että en ole pyrkimässä äidin paikalle. Äiti olen vain 1-vuotiaalle pojalleni :)
- älä hauku
Ehkä kannattaa pyytää isää ottamaan kouluun yhteyttä? Hänenhän asia tuollainen on lapsen oman äidin lisäksi. Mitä mieltä isä on tyttärensä älykkyydestä tai asioiden omaksumisesta?
Jos kuitenkin antaisit lapsen viettää kesälomaa, ja vain ohimennen kaiken muun yhteydessä auttaisit häntä omaksumaan tärkeiksi katsomiasi asioita?
Tsemppiä, kiva, kun välität lapsesta, mutta älä hauku äitiä, sillä ei hän varmastikaan ole missään epäonnistunut. - 19+18
Jos ihan aluksi opettelisit itse kirjoittamaan, silloin sinusta olisi varmasti lapsellekkin enemmän apua. Sen jälkeen voisit huomioida sen faktan ettei kolmannella luokalla saa numeroita, eikä näin ollen myöskään ole keskiarvoa laskettavissa. Sitten voisit vaikka jättää lapsen asiat niille joille ne kuuluu; lapsen äidille ja isälle. Koulun juhliin osallistuminen on toki ok, jos lapsi ja lapsen isä sinut mukaan tahtovat, äitiä se ei sinusta kuitenkaan tee.
- Kyllä numeroidaan
lapsellekkin -> lapsellekin. Kolmosella saadaan numeroita jo normaalissa koulussa, en sitten tiedä vammaisten ja muuten jälkeenjääneiden kouluista. Eri asia on myös steiner-yms. pehmeät koulut, jotka eivät valmista koulujen jälkeiseen elämään.
- peruskoulu,
Kyllä numeroidaan kirjoitti:
lapsellekkin -> lapsellekin. Kolmosella saadaan numeroita jo normaalissa koulussa, en sitten tiedä vammaisten ja muuten jälkeenjääneiden kouluista. Eri asia on myös steiner-yms. pehmeät koulut, jotka eivät valmista koulujen jälkeiseen elämään.
Ei saada, kun vasta viidennellä, ainakaan peruskoulussa.
- sivusta seuraaja
peruskoulu, kirjoitti:
Ei saada, kun vasta viidennellä, ainakaan peruskoulussa.
Riippuu varmaan koulusta. Täällä Tampereen kupeessa saa kolmannen keväällä...
- satakunta
sivusta seuraaja kirjoitti:
Riippuu varmaan koulusta. Täällä Tampereen kupeessa saa kolmannen keväällä...
Meillä satakunnassa annetaan kolmosella vain muutamista aineista numero.
- ja taas.äp,o
Jaha, Lissu aloitti taas uuden ketjun.
- Mita sina sanoa?
lapen
koulunjuhliin
en sitä
tosistus
äitnsäkään
pilkku virheet.
Kun omat kykysi ilmaista itseäsi ovat tällä tasolla, niin kuinka kuvittelet voivasi opettaa ketään? Suosittelen sinulle jotain kesäkurssia suomen kieleen. Niitä järjestetään varmasti opistoissa. - Kännivirheitä
Kirjoittajat on kaatokännissä, eikä siihen mitkään kurssitukset auta ;). Ellei sitten myllyhoito. Jos ei ole kännissä niin nuo virheet kertovat lukihäiriöstä, jota kyllä voidaan kait jotenkin helpottaa.
- rohkeesti vaan
Saa, kun menet aina vanhempainiltoihin keskustelemaan lapsen asioista, niin oepttaja huomaa että ainakin yksi aikuinen välittää lapsesta. Kantsii käyttää psykologin juttusilla, jos ongelma paisuu, voi olla myöhäistä.
Rohkeesti vaan äidin osaan, lapsi vielä kiittää.- Anonyymi00019
Vanhempainiltoihin kutsutaan lasten vanhemmat. Tai huoltajat.
Jos äitipuoli on ohrishuoltaja, tai adoptoinut lapsen, mikäs siinä. Menee valvomaan lapsen etuja minne täytyy.
- älä lissu ota enää
Kuules lissu millälailla sinä jälkeen jäänyt mielenterveyspotilas, autat jotain lasta.
Opettele ekaksi ite lukemaan ja kirjoittamaan ja hoida se mielenterveytesi kuntoon, ja lopeta tuo pas*n jauhaaminen, kun sinulla ei ole uusperhettä ja omat muksusi on jo aikuisia, ja lopeta myös se viinan kanssa lääträäminen, kun se ei sovi sulle, saat vaan kauheita harhoja ja sivupersoonat pääsee valloilleen.... - sdjkjdfkljklj
Ei saa. Ainoastaan lapsen huoltaja/huuoltajat saa/saavat tiedot lapsen koulumenestyksestä yms.
- hghfghgjjjhjjhjhkhk
Hyvä että huolehdit tytöstä ja hänen tulevaisuudesta kun äiti ei siihen kykene. Voit ottaa selvää isän puolesta/luvalla asioista. Ja kyllä sinullakin on oikeus kysellä lapsen perään olethan hänen äitipuolensa ja siten myös osittainen huolehtija.
- vkfnejvnkelö'efäqöef
hullu lissu provo ap. typerä lehmä ja juoppo.
- jfkoffnkg
aloittaja onkin varsinainen idiootti..suosittelen,että joku opettaisi sinua olemaan ihmisiksi.
- Anonyymi00020
Et ole mikään äitipuoli. Olet isän uusi hoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533