Olin tuossaa internetissä ja keskustelin tuntemattoman nuoren kanssa. Keskustelusta syntyi riitaa ja sanoin aika rajusti loukaten henkilöä. Henkilö itse kertoi, kuinka voisi noin vain tapattaa minut ja hänellä on ampumaaseita ja voi tarvittaessa hankkia järeemmän pyssyn. Loukkasin häntä aika paljon, mutta hän myös minua, mutta tylyimmät tulivat minulta. Olin, niin pelokas ja tein nettivinkin poliisille. Jos asiasta tulee jotain, niin häviänkö oikeuden ja miten ala-ikäinen pääsee asiasta?
Väkivaltauhkasu vs kunnianloukkaus
Lakiakyselevä
2
163
Vastaukset
- Ratkaisu löytyy
Voi lapset, kokeilkaapa ens kerralla Call of Duty 3 multiplayer versiota, valinnanvaraa riittää, paras voittaa! = )
- sedge3
Joo, ole huoleti. Ei ole tulossa mitään oikeudenkäyntiä. Jos sitä puitaisiin joka kerta oikeudessa, kun joku haistattelee toiselle netissä tai joku liikaa Call of dutya pelannut teini uhkaa ampua toisen, niin ei tämän maan oikeudesistuimet muuta tekisikään.
Ensikerralla sitten vähän aikuisempi lähestymistapa, niin ei tarvitse edes pelätä tämmöisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582627Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122365
- 241903
- 241701
- 301636
- 1711571
- 361275