Kuinka lähelle kerrostalon seinää/ikkunoita taloyhtiö voi rakentaa pihagrillipaikan?
Pihagrillin rakentaminen
4
344
Vastaukset
- Ei ole
mitään "saa rakentaa mittaa". Kaikille näille virityksille on haettava rakennuslupa. Ja jos se halutaan rakentaa kerrostalon viereen niin haluaismpa nähdä minkälainen savupiippu siinä on
- sfh680
Jos yhtiökokous päättää rakentaa sen grillin sun olohuoneeseen, ei sille mahda mitään. Laita asunto myyntiin ja osta omakotitalo, sitten voit itse määrätä mitä tehdään ja minne.
- eri käytäntöjä?
Rakennuslupaa haettaessa meille ilmoitettiin minimietäisyys grillikatokselle vapaa-ajan asunnosta 7 m. Sijaitsee haja-asutusalueella.
Kerrostalosta en tiedä. - Keijo-veijo
sen päättää rakennustarkastaja. Haja-asutus alueella pätee tuo 7-8 rakennusten väli mut ei kaupungissa. Siellä nyt harvoin on niin isoja tontteja et sais edes esim. autotallin 7m päähän talosta.Kerrostaloissa nyt asuu kaikenlaista itkijää,ite kun rakensin ni oli vuokralla ni en voinu ku ihmetellä näitten yksinkertaisuutta.joka asiasta piti valittaa.,millon huoltomiehet tuli liian aikaisin lehtiä puhaltamaan,ja jos ei tullu ni heti soitettiin huotoyhtiöön ja haukuttiin koko paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984