Eli olisiko tämä mahdollista ja jos olisi, niin miten? Onko joitakin järjestöjä jotka järjestävät tälläisiä?
Siis ideana olisi että esim. Pekka Nieminen menisi Lontooseen vaihto-oppilaaksi Waynejen perheeseen ja Jason Wayne menisi Suomeen Niemisten perheeseen vaihto-oppilaaksi. He ottaisivat toistensta koulupaikat ja huoneet, eikä muita kuluja olisi kuin lentomaksu, koska ruuan ja vaatteiden kulutus pysyisi jotakuinkin samana. ( tietenkin järjestölle välitysmaksu jos vaan järjestön kautta pääsee)
Haluaisin kuulla jos joku on joskus kokeillut ja jos on niin miten se järjestettiin ja kertokaa jos on jotain foorumeita tai järjestöjä?
Vaihto-oppilaaksi perheeseen, josta joku tulee tilallesi kotiisi
solisluuu
1
105
Vastaukset
- Lukion ope
Rotarien kautta näin on tehtykin, joskin heidän vaihto-ohjelmassaan on tapana asua vuoden aikana kolmessa eri perheessä, joten tämä "päikseen " vaihto onnistuu varmaankin vain yhden perheen kohdalla. Ota kuitenkin yhteyttä paikallisiin Rotareihin. Heillän on hakuajat yleensä syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004