Olen aloittamassa konsulttina ja netissä surffatessa en voinut välttyä valtavalta negatiiviseltä ilmapiiriltä, mikä velloi PartyLiten yllä keskustelusta toiseen.
Kysynkin nyt, onko todella näin paljon huonoja kokemuksia PartyLitesta vai onko niin että negatiivista palautetta on helpompi antaa? Kai löytyy muitakin minun lisäksi jotka tykkäävät PartyLiten tuotteista?
Partylite
Tuleva konsultti
1
168
Vastaukset
- Ei Kiitos enää...
PartyLite samoin kuin Tubberituotteet ovat tunnetuimmat kotikutsu tuotteet ja näihin kutsuihin saa kutsuja usein. Ennenmuinoin minäkin kävin PartyLite kutsuilla. Kynttilät on laadukkaita mutta kalliita. Tänä päivänä monissa sisustusliikkeissä myydään samoja parafiinikynttilöitä, varsinkin tuikkivia joita PartyLite myy, mutta hinta on toinen.
Itse ainakin olen kyllästynyt kynttiläkutsuista. Mielummin osallistun esim. alusvaate tai seksilelu-kutsuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181409
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421281Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501029- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84813Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645