eli kkäs ruutivaaka jolla saa 0,01g tarkkudella. mahtaako olla ruudissa, luodissa vai hylsyssä se ero joka punnittaessa tulee?? en omista vielä vaakaa mutta tuntuu että kun pati on 2,59g niin patruuna vois olla jotain alle 5g eli tulee siihen kuitenki pieniä eroja. oisin näin vähän valkannut kasaammuntaan samanpainoluokan...
cal .22 patruunoiden valkkaus
kukaan tehnyt tällä?
4
199
Vastaukset
- lataa ite
Se ero voi olla kaikissa osissa partruunaa... Esim, jos luodissa on vaikka tuo 0,01 g, ruudissa 0,01 g ja vielä hylsyssäkin 0,01 g niin koko patruunassa on jo silloin 0,03 grammaa eroa. Tosin onhan mahdollista että tuo 0,05g oiskin vain yhdessä osiossa...
Tehdasladatuilla kuitenkin huippukasan aikaansaaminen on täysin arpapeliä ja onnesta kiinni. - Harschinowitch
Osta "Pistol Matchia".
- Erkki Tarkka
Youtubeen on jenkit tehny sorttaamis videoita, sieltä vaan kurkkimaan! :)
- 0ts0
ampumalla omalle aseelle sen käyvän patruunan saa selville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984