Voiko ihminen tietää "sisällään" tapahtuvaksi asioita, joita ei tämän hetken varsinaisen käytössä olevan "virallisen" tiedon mukaan pitäisi tapahtua?
Olen tilanteessa missä minulle on sanottu, että eräs asia ei tapahdu... Yleensä näissä tilanteissa olen hyväksynyt tilanteen ja unohtanut asian, siirtynyt eteenpäin. Nyt jokin "tappelee" vastaan... Jokin mun sisällä ei anna mun unohtaa ja siirtyä. Ihan kuin tietäisin jotain... mitä en kuitenkaan ymmärrä tietäväni.
Ymmärrättekö mitä tarkoitan? :) Vähän hankala selittää... Voiko tällaista olla vai olenko vain sekoamassa? :)
Voiko "sisäisesti" tietää asioita, joita ei pitäisi tietää?
Tietoako?
2
222
Vastaukset
- van Kemp
Voi tietää. Minä esimerkiksi tiedän joskus etukäteen, toteutuuko jokin asia vai ei. Ihmisen sisimmässä on jotakin, joka tietää enemmän kuin tämä päivätajunta.
- Hesa-Esa
Tuollaista tietoa voi saada. Tieto voi olla totta tai valetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428