Naiset turisteina Meksikossa..?

rivieramaya

Elikkä, olemme lähdössä kaverin kanssa reissuun Meksikoon ja olisi kiva tietää miten siellä suhtaudutaan naisturisteihin? Onko paljon perään huutelua ja muuta kuten Brasisiliassa vai saako kulkea yhtä rauhassa kuin esimerkiksi Thaimaan rauhallisissa kohteissa? Olisi kiva kuulla kyseisessä maassa piipahtaneiden kokemuksia:)

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ole sen kummempaa kuin missäänpäin muuallakaan maapalloa. Olettaen että osaatte pukeutua ja käyttäytyä sivistyneesti...

• rivieramaya

Kyllä se suhtautuminen vaan aika paljon vaihtelee, pukeutuipa sitten fiksusti tai ei..Thaimaassa sai kävellä aivan rauhassa, kun taas brasiliassa miesten jakelema huomio oli jopa kiusallista. Kummatkaan eivät kuitenkaan ole mitään blondeja ja brasilialaisiin naisiin verrattuna pukeutuminenki oli peittävää (shortsit ja t-paita-tyyliä).

• voyager123

Hola!
      Terveisiä täältä Meksikosta. olen täällä ystävätäreni kanssa parhaillaan, on jo neljäs kerta. Ihan rauhassa saa olla. Kyllä ne voi perään katsoa , mutta olisihan se outoa jos miehet eivät katselisi naisten perään , katselen itsekin kivan näköisten miesten perään.Mutta miehet eivät tyrkytä itseään, voitte tulla hyvillä mielin tänne. Toivottavasti osaatte hieman espanjaa, niin saatte huomattavasti ystävällisempää palvelua. Jos, on jotain kysyttävää niin kysy pois, täällä ollaan viellä kuukauden päivät.

• rivieramaya

Hyvä, että eivät ole liian innokkaita:) juu, kyllä muutama sana ja lause espanjaa osataan. En malta odottaa tulevaa matkaa!

• MExicoforever

Ihan perus. Jotkut kattelee perään tottakai mutta yleisesti kaikki käyttäytyy normaalisti kuten muissakin maissa. Aina löytyy hulluja päällekävijöitä, varokaa niitä, iltamyöhään jos liikutte yksin näkee semmosia, muuten mukavaa iloista porukka eikä huutelua, ainakaa mulle ollu. Hämäriä tyyppejä, mut vedettii johonki syrjäkujalle ja olin iha peloissani, mut se oliki vaa joku myyjä joka kauppas koruja :)

Sanoisin että saa olla rauhassa, liikkukaa päiväsaikaan, porukassa, ja hotellialueella nyt ainaki on turvallista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe