Uskaltaako Perussa taittaa matkaa junalla?
Junalla Perussa?
4
578
Vastaukset
- ihmettelijä
miksi ei uskaltaisi??
- Ako
Junamatkailu Etelä-Amerikassa (aivan kuten Pohjois-Amerikassakin) on aivan lapsenkengissään verrattuna junamatkailuun Euroopassa. Vuoroja ja ratoja on vähän, ne ovat hitaita, epämukavia, kalliita ja pysyvät heikosti aikataulussa. Todennäköisesti myös turvallisuusnäkökohdat on hoidettu leväperäisemmin, joten kysymys on sikäli aiheellinen.
Kuitenkin, jos peilataan junamatkailun vaaroja muiden matkustusmuotojen vaaroihin Etelä-Amerikassa, huomataan se aika turvalliseksi. Pitäisin omalla kokemuksella ja tiedoillani vaarallisempana kuin junamatkailu lentää, matkustaa bussilla, omalla autolla, liftata tai kävellä.
Junissa suurimmat ongelmat ovat se, että niitä ei ole, se, että ne eivät kulje, sekä se, että ne kulkevat niin hitaasti. Hintakin on joskus älytön.
http://fff.neutech.fi/Travel/
--ako - Tuuli
Juu, ainoat junayhteydet Perussa taitavat olla ne Puno-Cuzco ja Cuzco-Aguas Calientes (Machu Picchu). Tai ainakaan niita ei kovin paljon enempaa ole... Olettaisin etta ainakin nuo Machu Picchun junat on turvallisia. Niissa liikkuu kuitenkin niin hillittoman paljon turisteja... :)
- Siiri
Juu, muita junayhteyksiä ei tosiaankaan ole. Itse kuljin ystäväni kanssa viime vuonna paljon busseilla. Andeja ylitettäessä aikaa tietysti kului, mutta rannikkoa pitkin bussit olivat nopeita, ihan meidän express- tasoa; hinnoiltaan matkat olivat tosi edullisia. Muutaman kerran matkasimme yöaikaan, ihan turvallista oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904