siis hoidot.. ja perjantaina toisen aineen tiputus.. kävin hakemassa apteekista viidet eri pillerit mitä pitää syödä hoidon aikana . ja yks rasva.. onneksi pinki jää pois, se laitetaan kans tiputuksella nyt.. saattaa tulla aika rankat kuukudet ? niis pillereis on pahanolon estoon, allerkiaan,kortisonia ja ennaltaehkästään ihoa. kun se menee huonoon kuntoonkanssa erbituxesta......
Torstaina se taas alkaa
9
159
Vastaukset
- 4+5
Taas alkaa sinulla tuttu homma... Jaksamishalit ja Hyvää Wappua,aamun-virkku!
- -ra
Jaksamista sinulle
Ei ole edes kahta puhetta ettet sinä tuosta selviäisi. Täällä on runsaasti meitä kannattelemassa sinua taistelussasi. Kaikesta huolimatta Hauskaa Wappua :).
- c 37
voimia sinulle hoitoihin
- MöKin-MuiJa
Kyllä sinä jaksat ,kun olet jaksanut tänneasti tämän rumban,ei varmaankaan ole helppoa jatkossa,mutta sinulla on taistelutahto kohdallaan oletan niin.Oikein voimarutistus alkavaan kuuriin sinulle.
- aamun-virkku
Hyvin kestin ainakin nämä ekat hoitokerrat.. Minun suonet ei vaan meinaa laskimoportin kauttakaan ottaa kunnolla lääkkeitä.. kokoajan pitää kytätä se 3h tippuuko vai ei.. tunnissa eilenkin piti yks lääke mennä, mutta kesti puolitoista..
- aamun-virkku
Ei mennykkään ongelmitta hoidot. Veren sokeri ja paineet meni sekasi.. Nyt on olo jo korjaantunu aikapaljon. Mut seurantaanhan ne pahkeiset meni...
- Lysu10
Näinhän se on hoidoissa ei aina välty ongelmilta. Oletan & toivon jotta olosi on jo palautunut hyväksi. Ja seuraava hoitosyklisi näyttää taas omat ongelmansa, toivottavasti vähäisemmät. Itselläni toipumista parempaan tapahtuu mutta etanan askelin. Heinäkuussa tuleekin jo vuosi hoitojen keskeyttämisestä ongelmien alkaessa. Vielä äitienpäivänä (eilen) en ystynyt ajamaan autoa vaan ystävä-rouva tarjoutui kuskiksi. Jaksamista sinulle aamun-virkku ja teille kaikille lukijoille hyvää kevät-kesä vaihdetta.
- meitä on monta
Hei te kaikki syöpäpotilaat.Haluaisin kysyä teidän kaikkien lyhytsuolisten tämän hetkistä vointianne.
Ymmärrän aamun-virkku sinun viestistäsi,että sairastat uusiutunutta syöpää.
On varmasti raskasta alkaa hoidot uudelleen kun on ne kerran kokenut.
Minun isäni kuoli 14v. sitten suolistossa olleeseen syöpään,sen aikaiset hoidot eivät olleet yhtä tehokkaita kuin mitä ne nykyään on.
Suvussani on paljon syöpää,sekä suolistossa että muuallakin,minä itse sairastuin 2011.kesällä rintasyöpään joka ei ole levinnyt ja olen jo aika hyvin toipunut hoidoista,hiusten kasvukin on jo alkanut uudelleen.
Toivotan teille parempaa jatkoa ja aamun-virkkua ajattelen että hoidot tehoaisivat ja tervehtyisit.Samaa toivon kaikille jotka sairastavat syöpää ,parantumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100