Torstaina se taas alkaa

aamun-virkku

siis hoidot.. ja perjantaina toisen aineen tiputus.. kävin hakemassa apteekista viidet eri pillerit mitä pitää syödä hoidon aikana . ja yks rasva.. onneksi pinki jää pois, se laitetaan kans tiputuksella nyt.. saattaa tulla aika rankat kuukudet ? niis pillereis on pahanolon estoon, allerkiaan,kortisonia ja ennaltaehkästään ihoa. kun se menee huonoon kuntoonkanssa erbituxesta......

9

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+5

      Taas alkaa sinulla tuttu homma... Jaksamishalit ja Hyvää Wappua,aamun-virkku!

    • -ra

      Jaksamista sinulle

    • Ei ole edes kahta puhetta ettet sinä tuosta selviäisi. Täällä on runsaasti meitä kannattelemassa sinua taistelussasi. Kaikesta huolimatta Hauskaa Wappua :).

    • c 37

      voimia sinulle hoitoihin

    • MöKin-MuiJa

      Kyllä sinä jaksat ,kun olet jaksanut tänneasti tämän rumban,ei varmaankaan ole helppoa jatkossa,mutta sinulla on taistelutahto kohdallaan oletan niin.Oikein voimarutistus alkavaan kuuriin sinulle.

    • aamun-virkku

      Hyvin kestin ainakin nämä ekat hoitokerrat.. Minun suonet ei vaan meinaa laskimoportin kauttakaan ottaa kunnolla lääkkeitä.. kokoajan pitää kytätä se 3h tippuuko vai ei.. tunnissa eilenkin piti yks lääke mennä, mutta kesti puolitoista..

    • aamun-virkku

      Ei mennykkään ongelmitta hoidot. Veren sokeri ja paineet meni sekasi.. Nyt on olo jo korjaantunu aikapaljon. Mut seurantaanhan ne pahkeiset meni...

    • Lysu10

      Näinhän se on hoidoissa ei aina välty ongelmilta. Oletan & toivon jotta olosi on jo palautunut hyväksi. Ja seuraava hoitosyklisi näyttää taas omat ongelmansa, toivottavasti vähäisemmät. Itselläni toipumista parempaan tapahtuu mutta etanan askelin. Heinäkuussa tuleekin jo vuosi hoitojen keskeyttämisestä ongelmien alkaessa. Vielä äitienpäivänä (eilen) en ystynyt ajamaan autoa vaan ystävä-rouva tarjoutui kuskiksi. Jaksamista sinulle aamun-virkku ja teille kaikille lukijoille hyvää kevät-kesä vaihdetta.

    • meitä on monta

      Hei te kaikki syöpäpotilaat.Haluaisin kysyä teidän kaikkien lyhytsuolisten tämän hetkistä vointianne.
      Ymmärrän aamun-virkku sinun viestistäsi,että sairastat uusiutunutta syöpää.
      On varmasti raskasta alkaa hoidot uudelleen kun on ne kerran kokenut.

      Minun isäni kuoli 14v. sitten suolistossa olleeseen syöpään,sen aikaiset hoidot eivät olleet yhtä tehokkaita kuin mitä ne nykyään on.
      Suvussani on paljon syöpää,sekä suolistossa että muuallakin,minä itse sairastuin 2011.kesällä rintasyöpään joka ei ole levinnyt ja olen jo aika hyvin toipunut hoidoista,hiusten kasvukin on jo alkanut uudelleen.
      Toivotan teille parempaa jatkoa ja aamun-virkkua ajattelen että hoidot tehoaisivat ja tervehtyisit.Samaa toivon kaikille jotka sairastavat syöpää ,parantumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe