Vappu ilman alkoholia

Matti 16v

Joo eli olenko ainoa nuori joka ei mene vetämään perseitä näin vappuna? Kaikki kaverit kyllä menevät mutta itseä ei kiinnosta biletys ja humaltuminen alaikäisenä, onhan tässä koko elämä aikaa aloittaa juominen. Vituttaa vaan kun joutuu olemaan yksin ja koulussa asiasta piikitellään. Onko muita kohtalotovereita?

14

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Indifference

      Nostan ehdottomasti hattua sulle siitä että uskallat tehdä omat valintasi noiden asioiden suhteen. Nuorison juopottelu on viimeisten vuosien aikana tullut enemmän ja enemmän esille ja koko homma on mennyt liian mainstreamiksi. Voi tietenkin olla, että kaverisi haluaisivat että liittyisit remmiin mutta loppujen lopuksi vain sinun kuuluu olla auktoriteettina. Itse aloin juomaan enemmän vasta 20-vuotiaana enkä sitä ennen ottanut asiasta paineita sinänsä, ihmettelin vain sitä meininkiä välillä...

      Oot fiksu kaveri.

    • Ihan oikein. En mäkään juomaan lähde. Ei kiinnosta. Ois tosin kiva jossain olla, mutta ei ole ketään kenenkä kanssa olla, koska kaikki on joko juomassa tai muuten heillä on jo tekemistä. Nyt vain olen kotona ja odotan ihmettä.

      • tyttönen

        Wau, paljon kohtalontovereita. Kyllä sitä taas kuulee torstaina koulussa niitä käytävillä mumisevia lauseita miten oltiin niin kännissä ettei edes muisteta missä päin Suomea oltiin. Minä istun kiltisti kotona ja odotan myös ihmettä.


    • alkomahooli

      mä haluaisin pystyy olemaan juomatta. nyt tosin eessä selvä vappu koska laitoksessa mun päihteilyn takia, taas. en pysty olla juomatta jos joku tarjoo.

    • Simalissu15

      Et oo ainoo. Meidän viinanhakija jäi kii kytille ja nyt vietettii vesivappu! No oli meil simaa sentää. Onneks on hyvät kaverit ja kaikki samas tilantees nii et hauskaa oli.

      • potari

        Ei v*tun lissut...


    • haglabagla

      Biletys on kyl ihan kivaa, mut en halua juoda lainkaan simaa ja kotikaljaa vahvempaa alkoholii alle 18-vuotiaana.

    • lifemocker

      miekin oon selvinpäin. ei jaksa viikolla ryypätä. perjantaina pitää ottaa anyway ni meen ennemmin huomenna salille!

    • girlwhosabsotlutist

      Minäkään en juo, en itseasiassa käytä alkoholia ollenkaan. Vasta kun olen 18, silloinkin kohtuudella. oon siis 14, ja aika monet luokaltani juovat jo...

    • absorrr

      itse vietän kanssa vappua täysin selvänä ja olen siis 17 vuotias. Miksi? Sitä monwt kysyy ja selitys on niin ykisnkertainen että kyllä sitä ehtii sitten kun on kaheksatoista täyttäny ja selvinpäin on yleensä paljon kivempaa kun muistaakin jotain! Tai luulen että on kivempaa en siis ole juonut ikinä!

    • Et ole ainoo. Ei oo tullu 4.5v juotuu mitään

    • 16v poika

      Itse menisin, jos vanhemmat laskis edes ulos. Mutta eivät laske. Noh, täällä mä sitte tissuttelen simaa (tai tissuttelin, viimeset kaks tuntia oon vaa muutevaa hillunu netissä) ja vastailen kavereitten kännipuheluihin.
      En minä mitään bileperseilyä halua, pikeminkin kännineitsyyden pois... Kaikkea pitää koettaa, jos vaan suinkin mahdollista :-P

    • zasdfghngghd

      Et oo. Tosin lukiossa ei enää piikitellä tämmösestä asiasta, jännä että siellä.

      • zasdfghngghd

        niin ja tosiaan, en aio juua edes täysikäsenä. ei tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe