Kiva kattoa vierestä kun naapurissa on bileet ja minä vain täällä dataan koneella sisällä. Facebook:kin on täynnä kuvia iloisista vappua viettävistä ihmisistä. Oma vappu = perusmaanantai-ilta / tiistai ilman kouluu..... Dataan varmaa vaa jotai tylsää peliä josta en ees oikeesti tykkää.
Iso HUOH
4
66
Vastaukset
- lonely96
Mulla sama, empä ees koskaa oo bileissä ollu :(
- Sigh.
Sama täällä.
- 15-v tyttö
sama pistää vähä v******an kun joutuu viettää vapun vaa äitin ja pikkusiskon kans menisin paljo mieluumin iskälle jonka kans tuun paremmin toimeen ja kun porukat vuosi sitte eros nii oisin halunnu muuttaa iskälle mut äiti pakotti meijän kaikkien lasten muuttaa sen kans ku ties että oltas paljo mieluummi asuttu iskällä -.-
- shyrdkg
Niin, että ihan kostoks vaan teille lapsille pakotti teidät muuttamaan kanssaan, koska oisitte halunnu isällenne? Jep jep. Kuulostaapa todella realistiselta. Valoja päälle. Älä oo noin teini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472