Hei
Mä vaihdoin pillerimerkkiä pari kuukautta sitten ja nyt toisen pakkauksen syönnin jälkeen ei kuukautisia ole kuulunut. Olen ottanut kaikki pillerit ajallaan, mutta voikohan uusien pillerien takia kuukautiset jäädä pois tai mennä sekaisin alkuvaiheessa?
Mä vaihdoin pillerimerkkiä pari kuukautta sitten ja nyt toisen pakkauksen syönnin jälkeen ei kuukautisia ole kuulunut. Olen ottanut kaikki pillerit ajallaan, mutta voikohan uusien pillerien takia kuukautiset jäädä pois tai mennä sekaisin alkuvaiheessa?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Minulla on yksillä pillereillä loppunut kuukautiset ihan kokonaan ja esim. nykyisillä pillereillä vuotoa tulee niin vähän, että pelkkä pikkuhousunsuoja riittää aivan helposti. Jos sinulle ei tule muita oireita (limakalvojen kuivuminen), silloin kuukautisten poisjäännistä ei ole kuulema mitään haittaa.
Muillakin on siis samankaltaisia ongelmia. Täytyy vaan yrittää totutella tähän! Ehkä kroppa ajankuluessa tottuu uuteen lääkkeeseen ja kuukautisetkin tulevat.