Minulla on kaksi isosiskoa ja vanhin isoveljeni vaikka olimme lapsena hulluja.Tappelin isoveljen kanssa lähes koko ajan 10 vuodessa..Vaikka välillämme kireät ja myöhemmällä iällä kyllä muuttua ja rauhoittumassa.Vaikka olisi inhottava pikkuveljeä tai pikkusiskoa,mutta silti rakas aina on.Siksi kyllä vanhemmat on vastuussa jos jomman kumman pikkusisko tai pikkuveli tekisi sisarukselle ikäeron huolimatta..Toki minulla oli lapsena aina isoveljeni tosi ärsyttävä,mutta myöhemmin muuttunut ja välejämme tullut hyvät.Semmoisen nuorempiana silloin kuin aikuisiässä.Voi olla jopa ärsyttää tai kiusaa oma sisarukselle..Vanhemmat kumminkin välillä puuttua jos jatkuvasti noin vaan.
Vaikka olin kokenut
paljon.
2
355
Vastaukset
- potari
Meeppäs lissu niille äidinkielen tunneille.
- nigdsg
kerrankin potari on oikeessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726