Ittellä on tässä tälläinen maruin valmistama m4-sarjalainen. Onhan se ihan hieno muutenkin, mutta olisi kiva saada siihen jotakin lisähärpäkettä. Löytyy ennestään jo punapistetähtäin, mutta olis kiva saada vähän vinkkejä tuunaamiseen.
Marui M4A1 Carbine lisävarusteet ja tuunaus
M4
6
132
Vastaukset
- hohoo ala
osta etukahva
- M4
Eipä löydy löydy muuta kiskoa kuin tähtäin-kisko aseen yläpuolelta.
- hohoo ala
M4 kirjoitti:
Eipä löydy löydy muuta kiskoa kuin tähtäin-kisko aseen yläpuolelta.
no ostappa kisko
- M4
hohoo ala kirjoitti:
no ostappa kisko
No onkos muita lisähärpäke ideoita?
Itellä löytyy M4A1 ja M16A4 seuraavat härpäkkeet. M4: Acog, Kahva, Taskulamppu, Kantohihna, Laaseri ja äänenvaimennin. M16: Acog ja punapistetähtäin, Lamppu, änkkä, Laaseri ja Kranuheitin ja tottakai kantohihna. Siinä on jtn vinkkei tuunaamiseen.
- M4
No tossa onkin jo jotakin ideaa. Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047