--- Alkuperäinen viesti ---
Aihe: Lehdistötiedote ja kansalaisvalitus
Lähetetty: 1.5.2012 7:45
Lähettäjä: [email protected]
LEHDISTÖTIEDOTE JA KANSALAISVALITUS
Asia ihmisoikeusloukkauksena Eduskunnan oikeusasiamiehelle, syynä Kouvolan hovioikeuden 26.4.2012 antama nro 365 tuomio
Haminalainen Asko Kervinen on syytön mediassa uutisoituun Kotkan kaupungintalon tappouhkaukseen.
Tämä tiedote ja valitus on välttämätön, kun Kouvolan hovioikeuden tuomarit sallivat kaupunginjohtaja Henry Lindelöfin ja toimittaja Eija Anttilan omavaltaisesti tulkita syyttömän Kervisen tappouhkauksen tekijäksi ja levittää useilla väärillä uutisilla Kervinen syylliseksi laittomaan uhkaukseen.
Tosiasiassa Asko Kervinen ei ole ollut edes rikoksesta epäiltynä, mutta hänelle järjestettiin rikossyyllisyys, jonka taakkaa Kervinen joutuu syyttömänä kantamaan koko loppuelämän.
Arto Hirvonen
Kotkan kaupunginvaltuutettu
Kotkan kaupunginhallituksen varajäsen
Arto Hirvonen
Keltakallionkuja 21
48770 KOTKA
O45 2052406
Tärkeä tiedote näin vappuna
Arto Hirvonen
5
250
Vastaukset
- askopasko
Mene vittuun täältä trollaamasta, ketään ei kiinnosta nuo höpinäsi.
- vappumeni jo
voisko askopasko käydä nukkumaan jo äitin viereen
- askopasko
ja mene sinä naimaan äitiäsi
- Oikeaa toimintaa!
Juttu on ihan mieletön. Aihetta on valittaa!
- niin kyllästynyt
Siis ihan oikeesti, LOPETA jo tuo. Ei vitunkaa tekemistä Imatran kanssa. Ja ihanko itse kehut itseäsi vaihteeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681