Niin ajattelin tässä kysyä että onko se totta (siis olenko oikeassa vai täysin mettässä)
Että "Host Club" meinaa niin sanottua seura palvelua? Tai sellaista... Onko kenelläkään tietoa mikä se on koska Wikipedia on taas osoittanut tyhmyytensä ja Google hakuun tulee vaan "Ouran Hightschool Host Club" ja jotain tollasta, Kiitos jo etukäteen :DDDD
HELPEEEE
4
<50
Vastaukset
- hostii
Host clubeilla asiakkaat (normaalisti naispuoliset) valitsevat seurueeseensa Hostin sieltä clubilta, joka sitten istuu heidän seurassaan iltaa. Kaatelee drinksuja, keskustelee heidän kanssaan ja sen sellaista. Liian lähenteleväksi ei kuitenkaan minun tietääkseni saa "hostia" kohtaan ryhtyä. Korjatkaa mikäli olen väärässä.
Tämän vastakohta on taas "Hostess baarit/klubit", jossa naispuoliset "hostessit" hoitaa samaa asiaa. ;)- Mioh
Niin, eli toisin sanoen seuraa (ja ryyppäämistä) maksua vastaan.
- modernit-geishat
Mioh kirjoitti:
Niin, eli toisin sanoen seuraa (ja ryyppäämistä) maksua vastaan.
Jep, mutta tosiaan tulee huomioida että minkäänlaisesta seksipalvelusta ei ole kyse vaan tosiaan pelkästä ryyppy ja keskusteluseurasta. Toki hostit/hostessit saattavat joskus tarjota sellaisiakin palveluja eikä sitä sinällään katsota mitenkään kieroon, mutta se ei kuulu varsinaisesti alaan vaan on heidän omaa lisätienestiään.
- Kirjoittaja
modernit-geishat kirjoitti:
Jep, mutta tosiaan tulee huomioida että minkäänlaisesta seksipalvelusta ei ole kyse vaan tosiaan pelkästä ryyppy ja keskusteluseurasta. Toki hostit/hostessit saattavat joskus tarjota sellaisiakin palveluja eikä sitä sinällään katsota mitenkään kieroon, mutta se ei kuulu varsinaisesti alaan vaan on heidän omaa lisätienestiään.
Kiitos tiedosta :3 askarrutti vaan ku kaikkial puhutaan tollasista enkä tienny mikä se on XD tuli vaan päähän kuva et ne miehet situu jollain hyllyllä satakiloo meikkii naamas istuu ja naiset vaa jollain huvipuistopallolla yrittää osuu XDXDXDXDXDXDXD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463