Koulun terkkarilla

Sexy Boy

Istuin jännittyneenä koulun terkkarin vastaanotolla. Kauhujutut lusikkatestistä ja pallien hiplauksesta velloivat mielessäni. Koitin lueskella lehtiä joita aulassa oli, kaikki jotain pirun lääkäri- ja terveyslehtiä. Pian terkkarin varattu valo vaihtu vihreäksi vapaa-valoksi. Nousin ylös, koputin vielä oveen ja astuin sisään.
"Jussi se siinä eikös vaan?" kysyi naisääni terkkarin pöydän takaa. "Jep", vastasin ja käännyin katsomaan puhujaa. Hoitajan nimi oli Reija, joka oli pukeutunut minihameeseen ja lääkärintakkiin. Reijalla oli aika isot ja kiinteät rinnat ja hyvä perse. "Otappa nyt aluksi vaatteet pois niin mitataan pituus ja paino", Reija sanoi ja lopetti papereiden kirjoittamisen. Otin kaikki paitsi alushousut pois, ja harmikseni kaluni nousi hieman. Reija ei kiinnittänyt siihe mitään huomiota, vaan viittoi minut puntarille. Paino oli pysynyt viimevuodesta aika samanlaisena, 54 kg. Seuraavaksi mitattiin pituus. Asetuin seisomaan seinään kiinni ja Reija katsoi seinällä olevasta mitasta pituuteni. Hän kurottautui ylitseni nähdäkseen tarkan määrän ja hänen upeat rintansa melkein koskettivat päätäni. Nyt kaluni nousi taas puolijäykäksi. Nyt Reija vilkaisi jo vähän alaspäin ja huomasi kaluni, mutta ei sanonut mitään. "Istupa tuohon tuolille", hän kehoitti mittauksen jälkeen. Tein työtä käskettyä ja Reija kyseli minulta kuulumisia. Keskustelun jälkeen Reija kehoitti minua menemään tutkimuspöydälle makaamaan selälleen. Vastahakoisesti menin makaamaan ja Reija tuli viereeni. "Nyt tarkistetaan eturauhanen", Reija ilmoitti ja veti kumihanskat käteensä ja laittoi niihin jotain voidetta. Hän pyysi minua pyllistämään ja ottamaan kalsarit pois takapuolen edestä. Hän työntyi sisääni ja kaluni jähmettyi oikein juhlakuntoon. "Rauhanen on kunnossa. Sitten ulkoiset elimet", Reija kertoi. Hän veti kalsarini alas ja punastui nähdessään täydessä mitassa olevan kyrpäni. Voihkaisin hiljaa kun hän otti siitä kiinni ja alkoi tutkia. "Ihan hyvässä kunnossa", Reija sanoi. Samassa hän vetäisi minihameensa alas ja otti lääkärintakkinsa pois. Hänellä ei ollut mitään alusvaatteita ja Reijan kiinteät rinnat ja paljaaksi ajeltu pillu paljastuivat. "Saatkin tässä samalla vähän seksivalistusta", hän sanoi ja istui viereeni. Hän otti kaluni käteensä ja alkoi vedellä esinahkaa ylös alas. "Tätä kutsutaan runkkaukseksi", hän sanoi minun voihkiessa hiljaa. "Ja tämä on suohinotto", hän jatkoi ottaen kaluni suuhunsa. Hän alkoi imemään sitä hitain vedoin ja minä aloin voihkia kovempaan ääneen. Nuorena poikana en kestänyt kauaa vaan laukesin hänen suuhunsa. Karjaisin kovaan ja lennätin lastini Reijan niellessä kaikki. Nyt hän otti kaluni pois suustaan ja nuoli sen vielä puhtaaksi. "Nyt saat työntyä sisääni", Reija sanoi ja ohjasi kaluni märkään pilluunsa. "Mm... se on niin kuuma", Reija voihki ja alkoi ratsastaa päälläni. Hän painautui lähemmäs minua niin että uhkeat alastomat rinnat tulivat kasvoilleni. Otin Reijan pakaroista kiinni ja kiihdytin tahtia samalla kun aloin nuolla rintoja ja imeä nännejä. Reija voihki kovaan ääneen ja työnsin sormeni hänen pyllyynsä. Tämä oli piste i:n päällä ja Reija sai rajun orgasmin. Hän siirtyi pois päältäni ja käski minun nousta. Tein työtä käskettyä ja Reija asettui kontalleen tutkimuspöydälle ja käski minun naida takaapäin. Nousin polvilleni reijan takapuolen eteen ja ohjasin mulkkuni tuon naisen ihanaan peppuun. Aloin työnnellä tiukkaan tahtiin ja tunsin oman orgasmini lähestyvän. Pian se tulikin ja vedin kyrpäni äkkiä pois Reijan perseestä ja laukesin hänen selälleen. Reija alkoi hieroa kädellä pilluansa ja minäkin runkkasin itsestäni viimeisetkin pisarat. Otin Reijan käden pois pillusta ja aloin nuolla sitä. Reija voihki kovaan ääneen ja laukesi suuhuni. Minäkin nuolin kaiken, jonka jälkeen Reija sanoi että voin poistua. Kun olin laitamassa kalsareita Reija painautui minua vasten, alkoi runkata kyrpääni ja sanoi: "Nähdään ensivuonna". Hän päästi irti ja laitoin loput vaatteet päälleni ja lähdin kohti luokkaa. Odotin jo innolla esivuotta.

12

20217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allu

      Joo sielä on aina jotain pirun lääkärilehtiä kele!

      • Reiska

        Että oikein olis jopo pystys jne.....


    • nelikymppinen

      Vai muka eturauhanen tarkastettiin koulussa. :)
      Se taitaa olla ohjelmassa vasta nelikymppisille...

      • Loco

        Multa tarkastettiin eturauhanen jo 15-vuotiaana.


      • Loco
        Loco kirjoitti:

        Multa tarkastettiin eturauhanen jo 15-vuotiaana.

        ...se tarkastuksen tehnyt lääkäri oli kyllä nuori ja seksikäs nainen. Hyväö vartalo ja tummat lyhyet hiukset. Kiihotuin kyllä ko. toimenpidettä jälkeenpäin ajatellessani ja taisinpa fantasioidakin ko. lääkäristä.


      • Jari

        Mikäli ei ole erityistä syytä (siis jonkinlaista vaivaa), niin eturauhanen tarkistetaan vasta nelikymppisten kohdalla, jos silloinkaan.


      • lääkäri
        Jari kirjoitti:

        Mikäli ei ole erityistä syytä (siis jonkinlaista vaivaa), niin eturauhanen tarkistetaan vasta nelikymppisten kohdalla, jos silloinkaan.

        nykyään eturauhanen tukitaan viidennen luokan alussa


    • Huoh

      Että saman tien ku laukesit sen suuhun ni aloitte naida siinä, mulla menee semmonen 15 yleensä vähintään että saa laukeemisen jälkeen lekan ees pieneen semiin :P

      • tollo

        15 minuuttia vai sekuntia?

        Välillä käy silleen hauskasti, että kun peli jää sisään niin hengityksen hieman tasaannuttua voi alkaa uuden erän. Eikä tarvi olla heti niin huippujäykkänä, valmiiksi voidellut paikat auttavat mainiosti.


      • Hhhm

        Kyllä minun pojalla vaan seisoo heti laukeamisenkin jälkeen jos mä tahdon jatkaa. Eiköhän tuokin lie yksilöllistä ainakin joissain määrin.


    • Jarrua

      Josko poju kirjoittelisit sitten kun olet edes kerran saanut. Neuvoksi vain, että älä mainosta tulevalle typykällesi laukeavasi yhä uudelleen ja uudelleen. Säästyy typykkäsi pettymykseltä (mikäli on yhtä kokematon kuin sinä), kun pelisi ei olekaan salamana pystys laukeamisen jälkeen.

      Saahan sitä päiväunia viljellä, mutta totuus tulemaan olemaan toinen.

      • Kepa

        jahas... kateellisten panettelua tuo marmatus, ettei muka voi harrastaa seksiä heti laukeamisen jälkeen.

        Meillä homma toimii usein juuri siten, että eukko ensin ryystää kertaalleen rähmät piipusta ja siihen heti perään alan kairata hänen onkaloaan. Ei tee edes tiukkaa moinen setti. Meizillä on kohtuullisen kookas pyssy vielä puolikovanakin näet.

        Pili ei ehkä ole heti ihan täydessä latingissa, mutta kovuus asteikolla 1-10 siinä about 7,5 -8 . Kun sitten muutaman kerran vetäsee ees-taas, niin johan jöpöttää! Sitä paitsi jo kerran lauettuani voin rakastella eukkoani vaikka miten kauan, kun pahimmat patoumat on jo purettu!

        Suosittelen epäileviä tuomaita kokeilemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe