Haussa pk uros astutukseen

koiruus

Saksanpaimenkoira-hollanninpaimenkoira sekoitus nartulle seuraavista (syksyn) juoksuista. Narttu on raitapaitainen 25 kiloinen malliltaan ehkä enemmän spk mutta suoremmalla selällä ja paremmalla takaosalla.

4

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diipalaapa

Mä en ymmärrä miks sekarotusilla pitää teetättää pentuja. Sekarotusissa ei oo mitään vikaa, omaki on sekarotunen koira, mutta jos se sekarotunen koira ei tarjoo mitään uutta koira maailmalle nii miks pitää tuoda tähän maailmaan lisää kotia etsiviä? Koiratarhat ja myyntipalstat on jo väärällään koiria, jotka tarvii kotia. Rahan takia nyt ei ainakaan saa koiraa astuttaa, eikä myöskään sen takii että ku ois vaan kiva jos omalla koiralla ois pentuja. Pitää ottaa järki käteen ja miettiä. Toi koira sopis toki tokoon ja muuhun, mutta ei se mihinkään virallisiin kisoihin pääsis kuten ei myöskään koiran jälkeläisetkään ja se varmasti karsii ostaja ehdokkaitaki. Ite ainaki ottasin mielummin ihan puhasrotuse tokoiluun että pääsis kilpailemaanki mahdollisesti. Varo vaan ettei pennut jää teille pyörimään.

• öhöm....

Moni ihminen haluaa sekaroituisen ihan vain seurakoirakseen ja koti harrastuksiin. Mieluummin itse ottaisin sekarotuisen kuin "puhtaan koiran"..

• KATSO PÄIVÄÄ

Vanhoja viestejä ;etsi urosta v-12,eli eiköhän ne pennut ole ,jo teetetty... :D :D

• koiratarha-kulkuri 7

maailma ei tarvi lisää koiria itse aion ottaa koiran koirakodista ja steriloita tai kastroida sen olkoo rotukoira tai sekarotunen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      89
      2132
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2091
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      40
      1733
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      212
      1448
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      29
      1266
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      996
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe