Saksanpaimenkoira-hollanninpaimenkoira sekoitus nartulle seuraavista (syksyn) juoksuista. Narttu on raitapaitainen 25 kiloinen malliltaan ehkä enemmän spk mutta suoremmalla selällä ja paremmalla takaosalla.
Haussa pk uros astutukseen
4
362
Vastaukset
- Diipalaapa
Mä en ymmärrä miks sekarotusilla pitää teetättää pentuja. Sekarotusissa ei oo mitään vikaa, omaki on sekarotunen koira, mutta jos se sekarotunen koira ei tarjoo mitään uutta koira maailmalle nii miks pitää tuoda tähän maailmaan lisää kotia etsiviä? Koiratarhat ja myyntipalstat on jo väärällään koiria, jotka tarvii kotia. Rahan takia nyt ei ainakaan saa koiraa astuttaa, eikä myöskään sen takii että ku ois vaan kiva jos omalla koiralla ois pentuja. Pitää ottaa järki käteen ja miettiä. Toi koira sopis toki tokoon ja muuhun, mutta ei se mihinkään virallisiin kisoihin pääsis kuten ei myöskään koiran jälkeläisetkään ja se varmasti karsii ostaja ehdokkaitaki. Ite ainaki ottasin mielummin ihan puhasrotuse tokoiluun että pääsis kilpailemaanki mahdollisesti. Varo vaan ettei pennut jää teille pyörimään.
- öhöm....
Moni ihminen haluaa sekaroituisen ihan vain seurakoirakseen ja koti harrastuksiin. Mieluummin itse ottaisin sekarotuisen kuin "puhtaan koiran"..
- KATSO PÄIVÄÄ
Vanhoja viestejä ;etsi urosta v-12,eli eiköhän ne pennut ole ,jo teetetty... :D :D
- koiratarha-kulkuri 7
maailma ei tarvi lisää koiria itse aion ottaa koiran koirakodista ja steriloita tai kastroida sen olkoo rotukoira tai sekarotunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389