Heippa!
Pyörittelen mielessäni mahdollisuutta muuttaa uuteen asuntoon. Jos muutan, haluaisin löytää itselleni kämppiksen kalliiden vuokrien vuoksi. Asialla ei ole kiire.
Olen 22-vuotias opiskeleva nainen ja minulla on kaksi koiraa. Toivoisin siis, että kämppis pitäisi koirista, mutta hänellä ei olisi omia koiria. Olen rento ja kanssani on helppo tulla toimeen.
Asuinpaikkana voisi olla Nummelan keskusta. En tosin sulje pois muitakaan vaihtoehtoja.
Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]. Kerro itsestäsi mahdollisimman paljon :)
Mahdollisesti kämppiksen tarpeessa
Nummela/muu?
0
95
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091703Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107649- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61529- 42522
- 37520