Mulla oli tarkoitus kytkeä FMI 1.4 seosmittari pyörän putkeen kiinni mutta kun plus-ja miinusjohdot ovat kiinni ja samoin lambda-anturi niin mittarissa palaa vain puolet ledeistä ja mitään muuta ei tapahdu. Pitäisikö anturi vielä saada "maadoitettua" runkoon että mittari toimisi? Kytkentäohjeita en googlella löytänyt.
Seosmittarin kytkeminen
2
2130
Vastaukset
- wefw
mikä pyörä kyseessä, jos lambdassa neljä johtoa kuten kuvissa joita myyjän sivulla, ei erillistä maadotusta tarvita, mutta ei siitä haittaa ole.
- FI mittari
Pyörä on siis 06- ZX 10R. Pyörässä on tietysti kaksi lambda-anturia vakiona ECU:lle mutta ajattelin huvikseni asentaa ylimääräisen seosmittarin koska sellainen ylimääräisenä jo kauan pyörinyt tallissa. Mittarista lähtee kolme johtoa,punainen ja musta sekä itse anturille menevä johto. Ajaessa palaa jatkuvasti puolet ledeistä. Oli kaasun asento mikä tahansa. Edes moottorijarrutuksen aikana ei ledit mene laihan seoksen puolelle. Lisämaadoituksellakaan ei ole konkreettista vaikutusta mittariin. Vain kylmää moottoria käynnistäessä ledit näyttäisivät olevan ledin,parin verran laihan puolella. Voiko seokset kokoajan olla niin tasaiset ettei mittarinnäyttössä näy muutoksia lainkaan? Luulisi edes moottorijarrutuksella olevan vaikutusta! Mittari on siis käyttämätön. Ihmettelen....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683