Seosmittarin kytkeminen

FMI Mittari

Mulla oli tarkoitus kytkeä FMI 1.4 seosmittari pyörän putkeen kiinni mutta kun plus-ja miinusjohdot ovat kiinni ja samoin lambda-anturi niin mittarissa palaa vain puolet ledeistä ja mitään muuta ei tapahdu. Pitäisikö anturi vielä saada "maadoitettua" runkoon että mittari toimisi? Kytkentäohjeita en googlella löytänyt.

2

2130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wefw

mikä pyörä kyseessä, jos lambdassa neljä johtoa kuten kuvissa joita myyjän sivulla, ei erillistä maadotusta tarvita, mutta ei siitä haittaa ole.

• FI mittari

Pyörä on siis 06- ZX 10R. Pyörässä on tietysti kaksi lambda-anturia vakiona ECU:lle mutta ajattelin huvikseni asentaa ylimääräisen seosmittarin koska sellainen ylimääräisenä jo kauan pyörinyt tallissa. Mittarista lähtee kolme johtoa,punainen ja musta sekä itse anturille menevä johto. Ajaessa palaa jatkuvasti puolet ledeistä. Oli kaasun asento mikä tahansa. Edes moottorijarrutuksen aikana ei ledit mene laihan seoksen puolelle. Lisämaadoituksellakaan ei ole konkreettista vaikutusta mittariin. Vain kylmää moottoria käynnistäessä ledit näyttäisivät olevan ledin,parin verran laihan puolella. Voiko seokset kokoajan olla niin tasaiset ettei mittarinnäyttössä näy muutoksia lainkaan? Luulisi edes moottorijarrutuksella olevan vaikutusta! Mittari on siis käyttämätön. Ihmettelen....!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe