Oletteko huomanneet että Saunalahden mobiililaajakaista käyttää useilla asiakkailla samaa ip:tä mistä johtuen - ne h...tin spämmärit ja muut häiriköt joutuvat estolistoille - joten meidän muidenkaan esim. keskusteluihin osallistumiset täällä suomi24:ssa ei onnistu.
Tosin se on aina väliaikainen tilanne mut kyllä joskus harmittaa ku haluais osallistua keskusteluun.
Kiitos Saunalahti!!!! :(
6
160
Vastaukset
Olen huomannut mutta nyt moneen kuukauteen ei ole tullut sitä IP esto ilmoitusta kun olen kirjoitellut tänne viestejä kännykälläni.
- SL mobiilinetti
sun ip:n spämmärit on lähteneet kesälaitumelle - onneksi olkoon - mulla on tää ongelma melkein joka toinen päivä.
- SL mobiilinetti
hei mut toisaalta kännykkä voi olla eri juttu - mulla on nettitikku
- Marsula
SL mobiilinetti kirjoitti:
hei mut toisaalta kännykkä voi olla eri juttu - mulla on nettitikku
Kännykkä ei ole eri juttu, samat ongelmat siinäkin.
Nettitikut on muuten karsittuja puhelimia, eli sama onko tikku vai puhelin.
Tavallaan on eri juttu mutta muistaakseni kännykkäkin käyttää samaa IP hommaa kuin nettitikku, jos molemmissa on Saunalahden liittymä. Itsellänikin on Saunalahden mokkula ja sama IP ilmoitus tuli kun yritin kirjoittaa vastausta tälle palstalle muutama kuukausi sitten.
- 5230,. (500)
Nyt pystyin minäkin lähettämään tämän viestin pitkästä aikaa puhelimella 5230 ja sauniksen mokkula simillä ilman "banned" ilmoitusta,eli ongelma näyttää poistuneen itsestään ilman että tein mitään toimenpiteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016