Tietääkö joku oikeasti toimiva loitsuja? Olen huomannut että rakastan luonnonvoimia ja usein olenkin ulkona makaamassa maassa. Tällöin tunnen että juuret sitovat minut maahan. Yksi taioistani on toiminut. Isäni on alkoholisti ja tein itse keitoksen ja samalla toivon isäni paranevan. Hän oli juomatta 5 kuukautta.... Toivoisin saavani joltain oikeita oppeja.
Haluan noidaksi
14
706
Vastaukset
- haluaisin ollanoita
niin minäkin haluan olisko täällä ketään kuka vois opettaa minua ?
mutta synnynäinenNoita minulla on 2 loitsu kirjaa ja ennustus välineitä mutta riippuu minkälaiseksi noidaksi haluat , halutko olla tavallinen noita ,wicca tai satanistinen noita?
täällä on noita kerho liity siihen saat vähän apua ja sinut kutsutaan leireille ja kaikenmoista kivaa itse en ole siinä mutta haluaisin :)
http://www.karvaturri.com/noitakerho.html- synnynnäinennoita
Haluaisin olla aivan normaali noita. Tosin olen huomannut että minulla on parantava vaikutus ihmisiin. Luokkani eräs tyttö tippui keinusta ja tuo tyttö sai syvän haavan käteensä. Kun pyysin saada katsoa koskin haavan ja ajattelin että haava paratuisi... Haavasta virrannut veri tyrehtyi yhtäkkiä ja tyttö sanoi tunteneensa oudon "virtauksen" käteensä.
- Aave tappaja
Minä tiedän miten päästään noidaksi, mutta varoitan jo tässä vaiheessa, että sun elämäsi on tosi kurjaa jos rupeat noidaksi. Minulla on on nämä noidan ominaisuudet ihan varmasti. Noidaksi alkaminen on tosi kammottavaa, mutta sitä ei ymmärrä kuka ei ole noitana oloa kokenut. Itse olen tappanut noita ominaisuuksillani monia ja oieastaan kaikki ihmiset jotka on minua loukanneet, muutama vain on hengissä, mutta nekin, on peruuttamattomasti sairaita. tappaminen käy yksin kertaisesti vihaamalla ja toivomalla ihmiselle esm liikenne onnettomuutta. Tai sairautta johon hän kuolee. Noita voi tehdä esm ihmisen elämän niin vaikeaksi, että hän hirttäytyy tai tekee muuten itse murhan.
No miten noidaksi päästään? Siten että rukoilet saatanaa siis sitä mikä on pahuutta maailmassa ja sitähän riittää, mielessäsi vihkiydyt saatanan palvelukseen niin hän antaa sinulle voimansa, eli sen pahuuden mikä siinä on. Mutta muista olen varoittanut sinua, sinä menetät kaikki muut tunteesi, paitsi vihan tunteen, et pysty rakastamaan, et näkemään mitään kauneutta, elät kuin tyhjiössä. Olet tavallaan elävä kuollut. Monet noidat tekevätkin sitten lopulta itse murhan. Jeesus voi auttaa tosin pääsemään saatanasta eroon, mutta aina se ei onnistu edes Jumalan ja jeesuksen avulla. Meediot eivät ole noitia, eikä henkien manaajat. Jos olet noita niin sinun seurassasi ei kukaan viihdy sinun entisistä ystävistäsi. Etkä sinä saa uusia ystäviä. Noitaa ei tänäpäivänä laki tuomitse koska noitia ei uskota olevan.
- Wanhanoita
Hei,
Olen Keski-Suomalainen noitapoika. Elämäni on omistautunut luonnolle ja sen kunnioittamiselle. Minulla on hyvä taito käyttää luonnon voimia yleensä ihmsiten yhteisiin- ja toisten ihmisten tarkoituksiin. Opettaisin mielelläni nuoria polulle astuneita noidan alkuja. Kertokaa vain, kunka saan teihin yhteyden. Olen IRC-Galleriassa nimellä Wanhanoita. Ottakaa yhteyttä. :) - yksinkuunvalossa
terve kaikille! =D määkin olen kiinnostunut noituudesta ja loituista ja luonto kiehtoo minua... haluaisin tosissani noidaksi.. anteeksi, en nyt keksi mitä muuta postaisin.. o_o
- Wanhanoita
Ottakaa vain rohkeasti yhteyttä minulle. Pyytäkää IRC:issä kaveriksi ja jutelkaa. :) On hienoa, että noituudesta ja luonnosta kiinostuneita on näin paljon! Opettaisin teitä enemmän, kuin mielelläni! :)
- Tyttöööö16
Mutta kun ei ole galleriassa tunnusta..
- mitmmtit
Ei löytynyt Irc-galleriasta ketään nimimerkillä Wanhanoita.
- Misty-88
Moi, Wicca on sellainen hyvin luontoläheinen noita ööh muoto :) Voi harjoitella ihan yksinkin, katso esim. Huuto netistä opaskirjoja, myös union mystica myy ja sitten suomalaisen kirjakaupan rajatieto osasto.
- WhiteMage
Taitaa Wanhanoita olla Herra Pervosetä...
- TulevaisuudessaNoita
Hei!
Olen 10v. tyttö Keski-Suomesta. Haluaisin olla noitatyttö. Rakastan luontoa.
Olen oppinut muutamia loitsuja. Esim. Sade loitsun. Silloin alkaa satamaan, ja ukkosloitsun, silloin alkaa ukkostaa.
En tiedä mistä olen perinyt tämän noituuden. Tuntuu siltä, kuin ymmärtäisin joitakin eläimiä. (ainakin koiraa) Osaan lukea toisten ajatuksetkin oikein, mutta minun on nähtävä tämän silmät. Voin katsoa myös onko hän ihastunut. Katse paljastaa.
Voi kumpa joku vois opettaa mua! XD
Mulla ei oo oranssit hiukset, vaikka noidilla yleensä on.- Hohhoijaa
Taas joku uskis trollaa.
- Anonyymi
Wau! Niin hienoa. Oon aina halunnut tuollaisen noitaystävän!
- noita ehkä
wanhanoita minusta tuntuu silrtä että maa kutsuu minua mutta kun kerroin tästä
kammulleni hän sanoi että olen hullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778