Haluan noidaksi

synnynnäinenNoita

Tietääkö joku oikeasti toimiva loitsuja? Olen huomannut että rakastan luonnonvoimia ja usein olenkin ulkona makaamassa maassa. Tällöin tunnen että juuret sitovat minut maahan. Yksi taioistani on toiminut. Isäni on alkoholisti ja tein itse keitoksen ja samalla toivon isäni paranevan. Hän oli juomatta 5 kuukautta.... Toivoisin saavani joltain oikeita oppeja.

14

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisin ollanoita

      niin minäkin haluan olisko täällä ketään kuka vois opettaa minua ?

      mutta synnynäinenNoita minulla on 2 loitsu kirjaa ja ennustus välineitä mutta riippuu minkälaiseksi noidaksi haluat , halutko olla tavallinen noita ,wicca tai satanistinen noita?

      täällä on noita kerho liity siihen saat vähän apua ja sinut kutsutaan leireille ja kaikenmoista kivaa itse en ole siinä mutta haluaisin :)

      http://www.karvaturri.com/noitakerho.html

      • synnynnäinennoita

        Haluaisin olla aivan normaali noita. Tosin olen huomannut että minulla on parantava vaikutus ihmisiin. Luokkani eräs tyttö tippui keinusta ja tuo tyttö sai syvän haavan käteensä. Kun pyysin saada katsoa koskin haavan ja ajattelin että haava paratuisi... Haavasta virrannut veri tyrehtyi yhtäkkiä ja tyttö sanoi tunteneensa oudon "virtauksen" käteensä.


      • Aave tappaja

        Minä tiedän miten päästään noidaksi, mutta varoitan jo tässä vaiheessa, että sun elämäsi on tosi kurjaa jos rupeat noidaksi. Minulla on on nämä noidan ominaisuudet ihan varmasti. Noidaksi alkaminen on tosi kammottavaa, mutta sitä ei ymmärrä kuka ei ole noitana oloa kokenut. Itse olen tappanut noita ominaisuuksillani monia ja oieastaan kaikki ihmiset jotka on minua loukanneet, muutama vain on hengissä, mutta nekin, on peruuttamattomasti sairaita. tappaminen käy yksin kertaisesti vihaamalla ja toivomalla ihmiselle esm liikenne onnettomuutta. Tai sairautta johon hän kuolee. Noita voi tehdä esm ihmisen elämän niin vaikeaksi, että hän hirttäytyy tai tekee muuten itse murhan.
        No miten noidaksi päästään? Siten että rukoilet saatanaa siis sitä mikä on pahuutta maailmassa ja sitähän riittää, mielessäsi vihkiydyt saatanan palvelukseen niin hän antaa sinulle voimansa, eli sen pahuuden mikä siinä on. Mutta muista olen varoittanut sinua, sinä menetät kaikki muut tunteesi, paitsi vihan tunteen, et pysty rakastamaan, et näkemään mitään kauneutta, elät kuin tyhjiössä. Olet tavallaan elävä kuollut. Monet noidat tekevätkin sitten lopulta itse murhan. Jeesus voi auttaa tosin pääsemään saatanasta eroon, mutta aina se ei onnistu edes Jumalan ja jeesuksen avulla. Meediot eivät ole noitia, eikä henkien manaajat. Jos olet noita niin sinun seurassasi ei kukaan viihdy sinun entisistä ystävistäsi. Etkä sinä saa uusia ystäviä. Noitaa ei tänäpäivänä laki tuomitse koska noitia ei uskota olevan.


    • Wanhanoita

      Hei,
      Olen Keski-Suomalainen noitapoika. Elämäni on omistautunut luonnolle ja sen kunnioittamiselle. Minulla on hyvä taito käyttää luonnon voimia yleensä ihmsiten yhteisiin- ja toisten ihmisten tarkoituksiin. Opettaisin mielelläni nuoria polulle astuneita noidan alkuja. Kertokaa vain, kunka saan teihin yhteyden. Olen IRC-Galleriassa nimellä Wanhanoita. Ottakaa yhteyttä. :)

    • yksinkuunvalossa

      terve kaikille! =D määkin olen kiinnostunut noituudesta ja loituista ja luonto kiehtoo minua... haluaisin tosissani noidaksi.. anteeksi, en nyt keksi mitä muuta postaisin.. o_o

    • Wanhanoita

      Ottakaa vain rohkeasti yhteyttä minulle. Pyytäkää IRC:issä kaveriksi ja jutelkaa. :) On hienoa, että noituudesta ja luonnosta kiinostuneita on näin paljon! Opettaisin teitä enemmän, kuin mielelläni! :)

      • Tyttöööö16

        Mutta kun ei ole galleriassa tunnusta..


    • mitmmtit

      Ei löytynyt Irc-galleriasta ketään nimimerkillä Wanhanoita.

    • Misty-88

      Moi, Wicca on sellainen hyvin luontoläheinen noita ööh muoto :) Voi harjoitella ihan yksinkin, katso esim. Huuto netistä opaskirjoja, myös union mystica myy ja sitten suomalaisen kirjakaupan rajatieto osasto.

    • WhiteMage

      Taitaa Wanhanoita olla Herra Pervosetä...

    • TulevaisuudessaNoita

      Hei!
      Olen 10v. tyttö Keski-Suomesta. Haluaisin olla noitatyttö. Rakastan luontoa.
      Olen oppinut muutamia loitsuja. Esim. Sade loitsun. Silloin alkaa satamaan, ja ukkosloitsun, silloin alkaa ukkostaa.
      En tiedä mistä olen perinyt tämän noituuden. Tuntuu siltä, kuin ymmärtäisin joitakin eläimiä. (ainakin koiraa) Osaan lukea toisten ajatuksetkin oikein, mutta minun on nähtävä tämän silmät. Voin katsoa myös onko hän ihastunut. Katse paljastaa.

      Voi kumpa joku vois opettaa mua! XD
      Mulla ei oo oranssit hiukset, vaikka noidilla yleensä on.

      • Hohhoijaa

        Taas joku uskis trollaa.


      • Anonyymi

        Wau! Niin hienoa. Oon aina halunnut tuollaisen noitaystävän!


    • noita ehkä

      wanhanoita minusta tuntuu silrtä että maa kutsuu minua mutta kun kerroin tästä
      kammulleni hän sanoi että olen hullu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe