Olen airsoftannut vuoden. Minulla on jo sähkö-,kaasu-jajousi toimiset aseet. haussa olisi nyt "snipu". Hinta raja 200€ varusteineen. Lähdöt noin 110-150 m/s. Pultti lukko. lipas koko enemmän kuin 25 kpl. Perustelkaa vastaukset.
Kiitosjo etukäteen vastanneille!
Mitä asetta suosittelette?
34
228
Vastaukset
- softaaja
Osta tämmöne svd: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_AKSVD.html
toimii hyvin ja kokemusta on sen käytöstä. Sitten vielä kiikaritähtäin lisäksi http://www.proairsoft.com/acatalog/info_263858.html (hintaa tulee 210€).
Näillä pääsee pitkälle. Jos saisin vielä korjata niin saisit täältä halvemmalla: http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=91&category_id=94
ja tähtäin:
http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=866&category_id=28
Yhteensä 195€- 1v. softannut
Tarkoitin varusteilla bibodeja tähtäintä ja siihen sopivaa kiskoa.
- Zacrys
1v. softannut kirjoitti:
Tarkoitin varusteilla bibodeja tähtäintä ja siihen sopivaa kiskoa.
SVD:ssä pitää olla erikois kiskot. Tässä suoraan SVD:hen sopiva kiikari: www.milgear.fi/kauppa/4x26-kiikarithtin-valaistu-p-2698.html
ja pelkät kiskot(2kpl): www.milgear.fi/kauppa/dual-rail-thtinjalka-m053-p-2652.html ja www.milgear.fi/kauppa/dual-rail-thtinjalka-m052-p-2876.html teitä on aika monia ketkä on antanut väärää tietoa...
Bipodit: www.milgear.fi/kauppa/haaratuki-bipod-piippukiinnitys-asemallit-metallinen-p-1866.html
- JJJJGG
Tähtäinkiskot??? :D
- 1v. softannut
Entäs toi Super X-9? Halpa on, nutta toimiiko se niin kun kehutaan? Proairsoft.comissa 199€. Tarkka? Kestävyys?
- Duffe
Super X-9 on haukutuin ase johon olen törmännyt. Yhtään positiivista kommenttia en ole kuullut. Kannattaa kiertää kaukaa.
- JJJJGG
paska ei tarkka paska kestävyss
- Myyjä toooopet
Mitä jos myyjät eivät tekisti piilomainaontaa, melkein joka rivi oli myyjän kirjoittama.
- pro.airsoftaaja
Ei kannata ostaa Super-X9:ä
- aaaairsoooftaaaajaaa
Osta Well Mb-01 eli l96. Tässä linkki : http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=477&category_id=94
- 1v. softannut
Toi on ihan hyvän näkönen ja tiedotkin ihanhyvät.
- l96
Suosittelen tota l96 . Aivan mahtava!
- 1v. softannut
Mitä mahtavaa siinä on?
- .S.T.A.L.K.E.R.
WELL Warrior MB05 milgearist löytää iha helvetin hyvä ase !
- toi on jonne=?=?=?=?
hehehhehhehehehehehhehhee!=) näyttää ihan jonnen munallta (sä oot jonne joka eitiedä mitään airsoftist=)=)=)?=)=?=?=?=?=(
- Naura itelles
toi on jonne=?=?=?=? kirjoitti:
hehehhehhehehehehehhehhee!=) näyttää ihan jonnen munallta (sä oot jonne joka eitiedä mitään airsoftist=)=)=)?=)=?=?=?=?=(
Kukahan se jonne tässä nyt on... :)
- timputti
osta tämä http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_Echo1_Echo1_CAW_M134_Minigun_Long_Version.htm mul on noita 2 ja ramboon niillä!
trollollooolllooooololololllollol - jiop3
http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=839&category_id=94
mul on ollu toi ase koht puol vuotta "SIKA"hyvä
tarkka
hyvät lähöt - svcdsef
Osta toi!
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=ANK-SG-1892A&search=special&rs=Other Rifles&catid=1&cat=21- jksoft
Sanokaa ostanko sähkö blowbackin, sähkön vai kaasu blowbackin???
- jktrol
jksoft kirjoitti:
Sanokaa ostanko sähkö blowbackin, sähkön vai kaasu blowbackin???
Ja onko blowback turha sähköaseissa???
- NonB.Back on best
jktrol kirjoitti:
Ja onko blowback turha sähköaseissa???
Blowback kuluttaa akkua ja rattaita.
- wergfe
NonB.Back on best kirjoitti:
Blowback kuluttaa akkua ja rattaita.
Kuluttaa korkeintaan akkua, mutta juu, on se turha.
- trolli4
wergfe kirjoitti:
Kuluttaa korkeintaan akkua, mutta juu, on se turha.
Kyllä se kuule rattaita, moottoria ja mäntää sylinteriäkin kuluttaa , jos on mekaaninen ;)
- jksoftair
trolli4 kirjoitti:
Kyllä se kuule rattaita, moottoria ja mäntää sylinteriäkin kuluttaa , jos on mekaaninen ;)
Kiitos vastauksista ostan sitten pelkän sähkön
- getsd
trolli4 kirjoitti:
Kyllä se kuule rattaita, moottoria ja mäntää sylinteriäkin kuluttaa , jos on mekaaninen ;)
Ei muuten tasan kuluta ainakaan moottoria.
- Kysmys
getsd kirjoitti:
Ei muuten tasan kuluta ainakaan moottoria.
^ Millä perusteella
- jkspftair
Kysmys kirjoitti:
^ Millä perusteella
Jos on pneumaattinen, mut blownack on sähkös kyl ihan turha ei se potkase yhtään.
- jksoftairr
jkspftair kirjoitti:
Jos on pneumaattinen, mut blownack on sähkös kyl ihan turha ei se potkase yhtään.
Ja toi sano mekaaninen , mekaaninen kuluttaa mut pneumaattinen ei
- Zacrys
jksoftairr kirjoitti:
Ja toi sano mekaaninen , mekaaninen kuluttaa mut pneumaattinen ei
Tämä on todella hyvä ja laadukas ase Wellin uutuus 2012: www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1226&category_id=94
itellä on! Tarkka jopa 65m vakiona
- joppe71
Cyman svd on paras, koska se kopio real swordia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483