Mitä asetta suosittelette?

1 v. softannut

Olen airsoftannut vuoden. Minulla on jo sähkö-,kaasu-jajousi toimiset aseet. haussa olisi nyt "snipu". Hinta raja 200€ varusteineen. Lähdöt noin 110-150 m/s. Pultti lukko. lipas koko enemmän kuin 25 kpl. Perustelkaa vastaukset.

Kiitosjo etukäteen vastanneille!

34

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softaaja
      • 1v. softannut

        Tarkoitin varusteilla bibodeja tähtäintä ja siihen sopivaa kiskoa.


      • Zacrys
        1v. softannut kirjoitti:

        Tarkoitin varusteilla bibodeja tähtäintä ja siihen sopivaa kiskoa.

        SVD:ssä pitää olla erikois kiskot. Tässä suoraan SVD:hen sopiva kiikari: www.milgear.fi/kauppa/4x26-kiikarithtin-valaistu-p-2698.html
        ja pelkät kiskot(2kpl): www.milgear.fi/kauppa/dual-rail-thtinjalka-m053-p-2652.html ja www.milgear.fi/kauppa/dual-rail-thtinjalka-m052-p-2876.html teitä on aika monia ketkä on antanut väärää tietoa...
        Bipodit: www.milgear.fi/kauppa/haaratuki-bipod-piippukiinnitys-asemallit-metallinen-p-1866.html


    • JJJJGG

      Tähtäinkiskot??? :D

    • 1v. softannut

      Entäs toi Super X-9? Halpa on, nutta toimiiko se niin kun kehutaan? Proairsoft.comissa 199€. Tarkka? Kestävyys?

      • Duffe

        Super X-9 on haukutuin ase johon olen törmännyt. Yhtään positiivista kommenttia en ole kuullut. Kannattaa kiertää kaukaa.


    • JJJJGG

      paska ei tarkka paska kestävyss

    • Myyjä toooopet

      Mitä jos myyjät eivät tekisti piilomainaontaa, melkein joka rivi oli myyjän kirjoittama.

    • pro.airsoftaaja

      Ei kannata ostaa Super-X9:ä

    • 1v. softannut

      Toi on ihan hyvän näkönen ja tiedotkin ihanhyvät.

    • l96

      Suosittelen tota l96 . Aivan mahtava!

    • 1v. softannut

      Mitä mahtavaa siinä on?

    • .S.T.A.L.K.E.R.

      WELL Warrior MB05 milgearist löytää iha helvetin hyvä ase !

      • toi on jonne=?=?=?=?

        hehehhehhehehehehehhehhee!=) näyttää ihan jonnen munallta (sä oot jonne joka eitiedä mitään airsoftist=)=)=)?=)=?=?=?=?=(


      • Naura itelles
        toi on jonne=?=?=?=? kirjoitti:

        hehehhehhehehehehehhehhee!=) näyttää ihan jonnen munallta (sä oot jonne joka eitiedä mitään airsoftist=)=)=)?=)=?=?=?=?=(

        Kukahan se jonne tässä nyt on... :)


    • timputti
    • jiop3
      • jksoft

        Sanokaa ostanko sähkö blowbackin, sähkön vai kaasu blowbackin???


      • jktrol
        jksoft kirjoitti:

        Sanokaa ostanko sähkö blowbackin, sähkön vai kaasu blowbackin???

        Ja onko blowback turha sähköaseissa???


      • NonB.Back on best
        jktrol kirjoitti:

        Ja onko blowback turha sähköaseissa???

        Blowback kuluttaa akkua ja rattaita.


      • wergfe
        NonB.Back on best kirjoitti:

        Blowback kuluttaa akkua ja rattaita.

        Kuluttaa korkeintaan akkua, mutta juu, on se turha.


      • trolli4
        wergfe kirjoitti:

        Kuluttaa korkeintaan akkua, mutta juu, on se turha.

        Kyllä se kuule rattaita, moottoria ja mäntää sylinteriäkin kuluttaa , jos on mekaaninen ;)


      • jksoftair
        trolli4 kirjoitti:

        Kyllä se kuule rattaita, moottoria ja mäntää sylinteriäkin kuluttaa , jos on mekaaninen ;)

        Kiitos vastauksista ostan sitten pelkän sähkön


      • getsd
        trolli4 kirjoitti:

        Kyllä se kuule rattaita, moottoria ja mäntää sylinteriäkin kuluttaa , jos on mekaaninen ;)

        Ei muuten tasan kuluta ainakaan moottoria.


      • Kysmys
        getsd kirjoitti:

        Ei muuten tasan kuluta ainakaan moottoria.

        ^ Millä perusteella


      • jkspftair
        Kysmys kirjoitti:

        ^ Millä perusteella

        Jos on pneumaattinen, mut blownack on sähkös kyl ihan turha ei se potkase yhtään.


      • jksoftairr
        jkspftair kirjoitti:

        Jos on pneumaattinen, mut blownack on sähkös kyl ihan turha ei se potkase yhtään.

        Ja toi sano mekaaninen , mekaaninen kuluttaa mut pneumaattinen ei


      • Zacrys
        jksoftairr kirjoitti:

        Ja toi sano mekaaninen , mekaaninen kuluttaa mut pneumaattinen ei

        Tämä on todella hyvä ja laadukas ase Wellin uutuus 2012: www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1226&category_id=94
        itellä on! Tarkka jopa 65m vakiona


    • joppe71

      Cyman svd on paras, koska se kopio real swordia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe