Näyttö ei toimi.

_lumi_

Omistan samsung galaxy gion ja näyttö kastui vahingossa. nyt se ei ota kosketusta vastaan vaan jumittaa. kun painan on/off -nappia, tulee näytölle "puhelimen asetukset" ja sitten siinä näyttää jumittavan "äänetön tila"-painike eli se näyttää siltä, kuin joku painaisi sitä. olen ottanut akun ja sim-kortin pois sekä käynnistänyt uudestaan, mutta ei auta.. voisiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? :)

11

4635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgullbvghghgkgjkcjvm

Itellä sama homma, kastui eikä nyt ota kosketusta ja näyttää tota äänetön tila-juttua kans... oon yrittäny hiustenkuivaimella kuivata sunmuuta, käynnistelly uuellee ja yrittäny purkaa ja kuivata...

Mitä voisin vielä yrittää?.........

• Huoltoon. Puhelin on luultavasti kastunut liikaa ja vesi on aiheuttanut tuhoja kännykän sisällä.

• vapunen kirjoitti:

Huoltoon. Puhelin on luultavasti kastunut liikaa ja vesi on aiheuttanut tuhoja kännykän sisällä.

Tai uuden kännykän osto.

• 32423423423423432
        vapunen kirjoitti:

Tai uuden kännykän osto.

Tulee varmaan hintaa enemmän korjaukselle kuin itse puhelin.

Aloittajalla kannattaa vielä kokeilla laittaa puhelin riisikuppiin ainakin 40 tunniksi, riisit imee siitä kaiken kosteuden pois.

Hyvällä tuurilla voi vielä toimia mutta se on noin 15% mahdollisuus.

• lkbfsclkbcfslkbfsvkb
        32423423423423432 kirjoitti:

Tulee varmaan hintaa enemmän korjaukselle kuin itse puhelin.

Aloittajalla kannattaa vielä kokeilla laittaa puhelin riisikuppiin ainakin 40 tunniksi, riisit imee siitä kaiken kosteuden pois.

Hyvällä tuurilla voi vielä toimia mutta se on noin 15% mahdollisuus.

Ei mua kiinnosta vaikka se maksais 6 kertaa puhelimen hinnan kunhan saisin vaa sen takas ehjäks XdDDDDD

• lkbfsclkbcfslkbfsvkb kirjoitti:

Ei mua kiinnosta vaikka se maksais 6 kertaa puhelimen hinnan kunhan saisin vaa sen takas ehjäks XdDDDDD

Sitten huoltoon.

• fghhjkkl
        vapunen kirjoitti:

Sitten huoltoon.

Vaihtavatko huollossa siis kosketusnäytön? Laitoin sähköpostia smarthuolto.fille. sivuilla luki että
        " Huollon yhteydessä pystymme myös pelastamaan puhelimelta löytyvät tiedot (tekstiviesti, yhteystiedot, videot ja muu data) lisämaksusta"

Eli kännykän sisäisestä muistista ei häviä esim sovellukset ja viestit?
        Eli uskallanko lähettää kännykän tuonne ja odottaa että saan sen sellaisena takaisin kuin olikin...

• fghhjkkl kirjoitti:

Vaihtavatko huollossa siis kosketusnäytön? Laitoin sähköpostia smarthuolto.fille. sivuilla luki että
        " Huollon yhteydessä pystymme myös pelastamaan puhelimelta löytyvät tiedot (tekstiviesti, yhteystiedot, videot ja muu data) lisämaksusta"

Eli kännykän sisäisestä muistista ei häviä esim sovellukset ja viestit?
        Eli uskallanko lähettää kännykän tuonne ja odottaa että saan sen sellaisena takaisin kuin olikin...

Siitä en menisi täysin takuuseen että tiedostot eivät häviäisi muistista.

Toki maksamalla he voivat ottaa ne talteen huollon ajaksi.

Jos lähetit samanlaisen kysymyksen heille niin he kertovat mitä korjaukseen kuuluu.

• 8754332
        vapunen kirjoitti:

Jos lähetit samanlaisen kysymyksen heille niin he kertovat mitä korjaukseen kuuluu.

Mutta miten näytön vaihtaminen edes liittyy tiedostoihin? Näyttöhän siinä vaihdetaan.
        Kerrankin sain kännykkäni takaisin korjauksesta ja se oli ihan entisellään. Tuosta on kyllä jo aikaa mut kuitenkin.
        Joten enkö siis uskalla luottaa että saisin sen samanlaisena takaisin...?
        Pitääpä nyt vaan odotella mitä vastaavat :D

• y67532hlkl
        vapunen kirjoitti:

Ja siis jos ottavat tiedostot talteen huollon ajaksi, ne siirretään sen jälkeen kännyykään takaisin?

• Anonyymi

auttakaa mun näyttö ei ota kosketusta tällästä tapahtunu jo vähän aikaa pienin aika välein normaalisti toimii hyvin näyttö oli vielä ehjä kun näitä alkoi tulla on kyllä ihan perseestä en voi käynnistää uudelleenkaankun kosketus ei vastaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2370
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1960
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      82
      1765
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      81
      1554
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1264
    6. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1260
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1221
    8. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      46
      1218
    9. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1111
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      48