Näyttö ei toimi.

_lumi_

Omistan samsung galaxy gion ja näyttö kastui vahingossa. nyt se ei ota kosketusta vastaan vaan jumittaa. kun painan on/off -nappia, tulee näytölle "puhelimen asetukset" ja sitten siinä näyttää jumittavan "äänetön tila"-painike eli se näyttää siltä, kuin joku painaisi sitä. olen ottanut akun ja sim-kortin pois sekä käynnistänyt uudestaan, mutta ei auta.. voisiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? :)

11

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgullbvghghgkgjkcjvm

      Itellä sama homma, kastui eikä nyt ota kosketusta ja näyttää tota äänetön tila-juttua kans... oon yrittäny hiustenkuivaimella kuivata sunmuuta, käynnistelly uuellee ja yrittäny purkaa ja kuivata...

      Mitä voisin vielä yrittää?.........

      • Huoltoon. Puhelin on luultavasti kastunut liikaa ja vesi on aiheuttanut tuhoja kännykän sisällä.


      • vapunen kirjoitti:

        Huoltoon. Puhelin on luultavasti kastunut liikaa ja vesi on aiheuttanut tuhoja kännykän sisällä.

        Tai uuden kännykän osto.


      • 32423423423423432
        vapunen kirjoitti:

        Tai uuden kännykän osto.

        Tulee varmaan hintaa enemmän korjaukselle kuin itse puhelin.

        Aloittajalla kannattaa vielä kokeilla laittaa puhelin riisikuppiin ainakin 40 tunniksi, riisit imee siitä kaiken kosteuden pois.

        Hyvällä tuurilla voi vielä toimia mutta se on noin 15% mahdollisuus.


      • lkbfsclkbcfslkbfsvkb
        32423423423423432 kirjoitti:

        Tulee varmaan hintaa enemmän korjaukselle kuin itse puhelin.

        Aloittajalla kannattaa vielä kokeilla laittaa puhelin riisikuppiin ainakin 40 tunniksi, riisit imee siitä kaiken kosteuden pois.

        Hyvällä tuurilla voi vielä toimia mutta se on noin 15% mahdollisuus.

        Ei mua kiinnosta vaikka se maksais 6 kertaa puhelimen hinnan kunhan saisin vaa sen takas ehjäks XdDDDDD


      • lkbfsclkbcfslkbfsvkb kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta vaikka se maksais 6 kertaa puhelimen hinnan kunhan saisin vaa sen takas ehjäks XdDDDDD

        Sitten huoltoon.


      • fghhjkkl
        vapunen kirjoitti:

        Sitten huoltoon.

        Vaihtavatko huollossa siis kosketusnäytön? Laitoin sähköpostia smarthuolto.fille. sivuilla luki että
        " Huollon yhteydessä pystymme myös pelastamaan puhelimelta löytyvät tiedot (tekstiviesti, yhteystiedot, videot ja muu data) lisämaksusta"

        Eli kännykän sisäisestä muistista ei häviä esim sovellukset ja viestit?
        Eli uskallanko lähettää kännykän tuonne ja odottaa että saan sen sellaisena takaisin kuin olikin...


      • fghhjkkl kirjoitti:

        Vaihtavatko huollossa siis kosketusnäytön? Laitoin sähköpostia smarthuolto.fille. sivuilla luki että
        " Huollon yhteydessä pystymme myös pelastamaan puhelimelta löytyvät tiedot (tekstiviesti, yhteystiedot, videot ja muu data) lisämaksusta"

        Eli kännykän sisäisestä muistista ei häviä esim sovellukset ja viestit?
        Eli uskallanko lähettää kännykän tuonne ja odottaa että saan sen sellaisena takaisin kuin olikin...

        Siitä en menisi täysin takuuseen että tiedostot eivät häviäisi muistista.

        Toki maksamalla he voivat ottaa ne talteen huollon ajaksi.

        Jos lähetit samanlaisen kysymyksen heille niin he kertovat mitä korjaukseen kuuluu.


      • 8754332
        vapunen kirjoitti:

        Siitä en menisi täysin takuuseen että tiedostot eivät häviäisi muistista.

        Toki maksamalla he voivat ottaa ne talteen huollon ajaksi.

        Jos lähetit samanlaisen kysymyksen heille niin he kertovat mitä korjaukseen kuuluu.

        Mutta miten näytön vaihtaminen edes liittyy tiedostoihin? Näyttöhän siinä vaihdetaan.
        Kerrankin sain kännykkäni takaisin korjauksesta ja se oli ihan entisellään. Tuosta on kyllä jo aikaa mut kuitenkin.
        Joten enkö siis uskalla luottaa että saisin sen samanlaisena takaisin...?
        Pitääpä nyt vaan odotella mitä vastaavat :D


      • y67532hlkl
        vapunen kirjoitti:

        Siitä en menisi täysin takuuseen että tiedostot eivät häviäisi muistista.

        Toki maksamalla he voivat ottaa ne talteen huollon ajaksi.

        Jos lähetit samanlaisen kysymyksen heille niin he kertovat mitä korjaukseen kuuluu.

        Ja siis jos ottavat tiedostot talteen huollon ajaksi, ne siirretään sen jälkeen kännyykään takaisin?


    • Anonyymi

      auttakaa mun näyttö ei ota kosketusta tällästä tapahtunu jo vähän aikaa pienin aika välein normaalisti toimii hyvin näyttö oli vielä ehjä kun näitä alkoi tulla on kyllä ihan perseestä en voi käynnistää uudelleenkaankun kosketus ei vastaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe