JOKAKOTI.FI sivut syvältä

hermostuuuu

Kyllä, koneessani ei ole kaikkein uusimmat prosessorit ja pelimuistit, mutta ei niitä pitäisi minimivaatimuksena ollakaan, jos haluaa asuntoilmoituksia katsella. Kun Jokakoti.fi -sivusto jyräsi vanhan etuovi.comin, on asuntojen etsiminen ollut yhtä tuskaa. Jokakoti.fi -sivut tökkii ja kaatuilee koko ajan ja ovat armottoman hitaat. Kaikki asunnon ilmoitteijat ovat sopulilaumana siirtyneet Jokakoti -sivuille, eikä oikotieltäkään kaikkia ilmoituksia löydä. Sopuli-ilmiön toinen puoli on se, ettei niitä ilmoituksia saa enää auki ollenkaan.

Hyvät asuntoilmoittelijat: siirtäkää ilmoituksianne muillekin foorumeille jos haluatte, että kaikki potentiaaliset ostajat ne näkevät.

7

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko jokakoti.fi ja etuovi.com foorumeita o_Ó

• spiu

Samaa mieltä! Jokakoti-palvelun käytettävyydessä on vielä kauhean paljon puutteita verrattuna esim. Oikotiehen. Olen laittanut jopa palautetta puutteista, mutta eipä ole ainakaan vielä parantunut...

• herkki123

No nyt parani, näemmä kaikki kohteet siirtyivät takaisin näkymään myös Oikotien puolella, NO MORE STUPID JOKAKOTI :) :)

• kostikoks

Hain just pitkän listan kohteita jokakoti.fi:n sivulta ja palvelu hävittää jatkuvasti hakemani kohteet näyttäen vain listan ensimmäisen kohteen. Aivan mahdotonta käyttää.

Onneksi oikotiellä näyttäisi taas olevan enemmän asuntoja.

• burt

Minulla on vahti sekä Jokakodissa että Etuovessa. Jokakodista tulee sama ilmoitus kahteen kertaan (useinmiten mutta ei kuitenkaan aina). Miten Jokakoti-vahti muutetaan tai poistetaan kokonaan? Olen etsinyt mutta ei vaan löydy.

• Anselmi

Samaa mieltä. Etuovi.com oli paljon parempi. Jokakoti.fi ei toimi ollenkaan.

• TURHASIVUSTO

Jokakoti-sivusto todella syvältä, niinpä en sitä enää käytäkkään, ainoastaan ETUOVI jaOIKOTIE on käyttämäni sivustot. Onneksi sieltä löytyvät kaikki asunnot, niin loma-kuin muutkin. Turhaa ajankäyttöä avatakkaan JOKAKOTIa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe