Kyllä, koneessani ei ole kaikkein uusimmat prosessorit ja pelimuistit, mutta ei niitä pitäisi minimivaatimuksena ollakaan, jos haluaa asuntoilmoituksia katsella. Kun Jokakoti.fi -sivusto jyräsi vanhan etuovi.comin, on asuntojen etsiminen ollut yhtä tuskaa. Jokakoti.fi -sivut tökkii ja kaatuilee koko ajan ja ovat armottoman hitaat. Kaikki asunnon ilmoitteijat ovat sopulilaumana siirtyneet Jokakoti -sivuille, eikä oikotieltäkään kaikkia ilmoituksia löydä. Sopuli-ilmiön toinen puoli on se, ettei niitä ilmoituksia saa enää auki ollenkaan.
Hyvät asuntoilmoittelijat: siirtäkää ilmoituksianne muillekin foorumeille jos haluatte, että kaikki potentiaaliset ostajat ne näkevät.
JOKAKOTI.FI sivut syvältä
7
545
Vastaukset
onko jokakoti.fi ja etuovi.com foorumeita o_Ó
- spiu
Samaa mieltä! Jokakoti-palvelun käytettävyydessä on vielä kauhean paljon puutteita verrattuna esim. Oikotiehen. Olen laittanut jopa palautetta puutteista, mutta eipä ole ainakaan vielä parantunut...
- herkki123
No nyt parani, näemmä kaikki kohteet siirtyivät takaisin näkymään myös Oikotien puolella, NO MORE STUPID JOKAKOTI :) :)
- kostikoks
Hain just pitkän listan kohteita jokakoti.fi:n sivulta ja palvelu hävittää jatkuvasti hakemani kohteet näyttäen vain listan ensimmäisen kohteen. Aivan mahdotonta käyttää.
Onneksi oikotiellä näyttäisi taas olevan enemmän asuntoja.
- burt
Minulla on vahti sekä Jokakodissa että Etuovessa. Jokakodista tulee sama ilmoitus kahteen kertaan (useinmiten mutta ei kuitenkaan aina). Miten Jokakoti-vahti muutetaan tai poistetaan kokonaan? Olen etsinyt mutta ei vaan löydy.
- Anselmi
Samaa mieltä. Etuovi.com oli paljon parempi. Jokakoti.fi ei toimi ollenkaan.
- TURHASIVUSTO
Jokakoti-sivusto todella syvältä, niinpä en sitä enää käytäkkään, ainoastaan ETUOVI jaOIKOTIE on käyttämäni sivustot. Onneksi sieltä löytyvät kaikki asunnot, niin loma-kuin muutkin. Turhaa ajankäyttöä avatakkaan JOKAKOTIa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628