Kaikki teini lissut jotka fanittaa Robinia sanoo, että "Ootte vaa kateellisii, kun ette osaa laulaa!" ym.
Ei se tarkota, jos haukkuu sitä, että sillon olis kateellinen...
Sillä logiikallahan, jos vaikka haukku Jammu-Setää nii on kateellinen kun ei päässy itse pökkimään pikkulikkoja :D Yök....
Robin :/
58
761
Vastaukset
Ajattelitkos sitä puolta, että Jammu-Sedän "haukkuminen" on perjaatteessa ns. oikeutettua, koska miekkonenhan on melko sairas... Mutta sen sijaan, perusteleppa että miksi ihmiset haukkuvat Robinia? Mitä väärää Robin on tehnyt? Eipä tule itselleni ainakaan mitään mieleen..
Ja ei, en ole mikään Robin-fani. Ja vielä tuohon "Vittu se on helari:D"-juttuun.. Come on, se jätkähä on joku 13v.? Ei sitä voi kutsua helariks, ku ei oo äänenmurros viel ees alkanu. Jos se ois 16v, nii sit ymmärtäisin.- pärinäpörinät
ROBINIA SAA HAUKKUA KOSKA SE ON HOMO JA TEKEE PASKAA MUSAA!!!!!!!?
LOLOLOLOL SE IHA HOMO PENTU xD pärinäpörinät kirjoitti:
LOLOLOLOL SE IHA HOMO PENTU xDHohhoijaa.. Ja ikää oli?
pärinäpörinät kirjoitti:
LOLOLOLOL SE IHA HOMO PENTU xDNiinno sehän ei kyllä ite mitään musiikkia tee. Ammattilaiset tekee biisit ja nekin vain sillä periaatteella, että seurataan trendejä ja katotaan mikä puree parhaiten (=paljon myyntiä). Sit pistetään tommonen piiperi keulakuvaks et pikkutytöt hämääntyy ja siinä onki valmis tuote.
- Kuspää 34
pärinäpörinät kirjoitti:
LOLOLOLOL SE IHA HOMO PENTU xDNo camoon, kerro jotain uutta. Robinhan on ihan helari-hintti.
- robineioohelari
öööö... robin oli 13 kun se alotti. nykyisin se on 15 ja sillä on parhaillaan äänenmurros ja melkein ohi jo mennyt. suurin osa koko suomesta on todellakin huomannut, että sävellaji robinilla on madaltunut hurjan paljon!! robin ei todellakaan enää ole mikään helari.. olettekohan edes kuulleet uusia kappaleita?
- chestro
Robinia saa haukkua koska se on nolo helari
- Robin Tuuli os. Elliot
Mua käy vasn Robinia sääliks kun sillä on joka biisissä samat powersoinnut!!
Biisit joissa (esimerkiksi) on samat soinnut:
Frontside Ollie
Faija skitsoo
Boom Kah
Haluan sun palaavan
Biologiaa
Häröilemään
Laulu ystäville
Chillaillaan
Puuttuva palanen ( samat soinnut, mutta käännetty nurin päin, koska haluttiin duuri)
Ja erittäin monet muut
En vaan muista kaikkien nimiä. - Robin on piip
buu!
- kopiointia!
Robin Tuuli os. Elliot kirjoitti:
Mua käy vasn Robinia sääliks kun sillä on joka biisissä samat powersoinnut!!
Biisit joissa (esimerkiksi) on samat soinnut:
Frontside Ollie
Faija skitsoo
Boom Kah
Haluan sun palaavan
Biologiaa
Häröilemään
Laulu ystäville
Chillaillaan
Puuttuva palanen ( samat soinnut, mutta käännetty nurin päin, koska haluttiin duuri)
Ja erittäin monet muut
En vaan muista kaikkien nimiä.Hei "Robin Tuuli os. Elliot"!
Sä pöllit ton kommentin multa yhdestä toisesta keskustelusta!!! - KlingKlingGatorade
kopiointia! kirjoitti:
Hei "Robin Tuuli os. Elliot"!
Sä pöllit ton kommentin multa yhdestä toisesta keskustelusta!!!Vitut välii!
- kopiointia!
KlingKlingGatorade kirjoitti:
Vitut välii!
Kyl sil nyt on vähän välii, mut toisaalta oon otettu ja iloinen et mun faktoja levitetään :)
Tietääkö kukaan että robin on fatty?
- 345345345
da fuckq?
- sekavasorsa
Nojoo, toi on totta, et ei se välttämättä tarkota et ois kateellinen, jos haukkuu jotain julkkista, mut miks ylipäätänsä pitää haukkua ees ?
Samaa mieltä. Kovin moni täällä keskustelupalstoilla / youtubessa Robinia haukkuvat ei varmaankaan tunne Robinia henkilökohtaisesti, nii ei ne voi edes tietää että millanen se ihminen oikeesti on.
- Lapland,madness
mr.somebody95 kirjoitti:
Samaa mieltä. Kovin moni täällä keskustelupalstoilla / youtubessa Robinia haukkuvat ei varmaankaan tunne Robinia henkilökohtaisesti, nii ei ne voi edes tietää että millanen se ihminen oikeesti on.
Dissaamalla kerrotaan oma mielipiteensä suoraan. Kaikilla on oma maku ja haukkuminen on mun mielestä aivan oikeutettua. Lisäksi robinia dissataan siksi, koska sillä on niin korkea ääni ja sen musiikki on sitä suomen vihatuinta: teinipoppia. Vielä 7-10 vuotta sitten suomea kutsuttiin metallin maaksi.
- robin on homo
Lapland,madness kirjoitti:
Dissaamalla kerrotaan oma mielipiteensä suoraan. Kaikilla on oma maku ja haukkuminen on mun mielestä aivan oikeutettua. Lisäksi robinia dissataan siksi, koska sillä on niin korkea ääni ja sen musiikki on sitä suomen vihatuinta: teinipoppia. Vielä 7-10 vuotta sitten suomea kutsuttiin metallin maaksi.
Robin on paska
Kahta asiaa en ikinä oo ymmärtänyt.
1. Miksi ihmeessä sanotaan, että "oot kateellinen tolle kun se on niin menestynyt ja suosittu ja hyvä laulaja ja blaa?" Ei mulla ainakaan oo pientäkään tarvetta kadehtia jotain Robinia, vaikka hänen levynsä olisivat myyneet miten moninkertaista platinaa. :D
2. Miksi pitää toisaalta dissata laulajia, joista ei tykkää? Ei toki tarvi tykätä ja sen voi sanoa, mutta mitä hemmetin ideaa on oikeesti siinä että kiertää nettifoorumeita vain haukkuakseen jotain laulajaa? Sekin näyttää olevan joillekin sydämen asia.1. Halutaan vastata jotain takasin, siitä se sanonta johtuu : / Luulisin.
2. Mä luulen että nää nykymaailman ongelmat ne aiheuttaa sen, että halutaan haukkua jota kuta. Että se kun ei saa huomiota, tai että nettiyhteyden kautta voi vaan kasvottomasti sanoa jotain rohkeampaa, jota ei muuten sanoisi.
En mäkään Robinista tai Justinista tai Antti Tuiskusta välitä, vaikken varsinaisesti vihaakaan. Baby on loppuun kulutettu ja Justinin taru suunnilleen ohi jo. Ei tää nykymaailma oo ehkä paras paikka Robinin kaltasille, koska ihan varmasti on joku joka sanoo siitä jotain pahaa. Netti mahdollistaa ihan helposti sen, että nekin jotka ei sitä haukkuisi, haukkuu.- parela
total_loner kirjoitti:
1. Halutaan vastata jotain takasin, siitä se sanonta johtuu : / Luulisin.
2. Mä luulen että nää nykymaailman ongelmat ne aiheuttaa sen, että halutaan haukkua jota kuta. Että se kun ei saa huomiota, tai että nettiyhteyden kautta voi vaan kasvottomasti sanoa jotain rohkeampaa, jota ei muuten sanoisi.
En mäkään Robinista tai Justinista tai Antti Tuiskusta välitä, vaikken varsinaisesti vihaakaan. Baby on loppuun kulutettu ja Justinin taru suunnilleen ohi jo. Ei tää nykymaailma oo ehkä paras paikka Robinin kaltasille, koska ihan varmasti on joku joka sanoo siitä jotain pahaa. Netti mahdollistaa ihan helposti sen, että nekin jotka ei sitä haukkuisi, haukkuu.ja AnNa. aBreU rules!
- VHV=HGH
total_loner kirjoitti:
1. Halutaan vastata jotain takasin, siitä se sanonta johtuu : / Luulisin.
En mäkään Robinista tai Justinista tai Antti Tuiskusta välitä, vaikken varsinaisesti vihaakaan. Baby on loppuun kulutettu ja Justinin taru suunnilleen ohi jo. Ei tää nykymaailma oo ehkä paras paikka Robinin kaltasille, koska ihan varmasti on joku joka sanoo siitä jotain pahaa. Netti mahdollistaa ihan helposti sen, että nekin jotka ei sitä haukkuisi, haukkuu."Että se kun ei saa huomiota, tai että nettiyhteyden kautta voi vaan kasvottomasti sanoa jotain rohkeampaa, jota ei muuten sanoisi."
Umm... Miksei muuten muka sanoisi?
Kyllä sitä pitää olla pokkaa sanoa se ihan irl mitä sanoo täälläkin :/ VHV=HGH kirjoitti:
"Että se kun ei saa huomiota, tai että nettiyhteyden kautta voi vaan kasvottomasti sanoa jotain rohkeampaa, jota ei muuten sanoisi."
Umm... Miksei muuten muka sanoisi?
Kyllä sitä pitää olla pokkaa sanoa se ihan irl mitä sanoo täälläkin :/Pitää ei ole sama kuin että on. Netissä pitää käyttäytyä hyvin niin kuin muuallakin, mutta käyttäydytäänkö? Ei.
- Robin on homo
parela kirjoitti:
ja AnNa. aBreU rules!
Oikeesti tykkääks sää siit paskast?
- Vittu faktaa kehiin
Robinia pitää haukkua, koska hän ei ansaitse paikkaa moisessa kuuluisuudessa. Miettikää nyt h*lvetti, se pääsi "suosioon" yhden kappaleen ansiosta, jossa se laulaa jostain v*tun frontside olliesta!?!? Oikeat artistit/bändit ansaitsevat paikkansa kuuluisuuteen pitkän työn ja uurastuksen jälkeen eivätkä siten että pari pikku lissua sattuu fanittamaan. Painuis v*ttuun koko robin.
- VOT
Wow! :o Sieltähän se totuus tuli.
- 345345
voi vittu et sinä olet vittu faktaa kehiin mikään musiikkibisneksen jumala joka jakaa osoittavalla sormellaan ne jotka ''ansaitsevat julkisuuden'' tai eivät. lopeta itkeminen, maailma on kova. itkupotkuraivarit ei tässä auta 8(
- tirppassa
Hauska lukea näitä kommentteja nyt kun Robin vetää saleja täyteen ympäri suomen ja vetää Stadionkeikkaa ja keikkuu kaikkien itunes spotify jne ykköspaikoilla biisillä kuin biisillä.
- jjbhhgyuttt
tirppassa kirjoitti:
Hauska lukea näitä kommentteja nyt kun Robin vetää saleja täyteen ympäri suomen ja vetää Stadionkeikkaa ja keikkuu kaikkien itunes spotify jne ykköspaikoilla biisillä kuin biisillä.
Tänään iltalehden nettisivuilla robinin tyttöystävä äitinsä kanssa...
tyttöystävä aloittelemassa malliuraa, 15 v
- kröhöm......
En ymmärrä miks kaikki sanoo Robinia homoksi? Mitään todisteita ei oo et se olis homo. Ja mitä vikaa ylipäätään on homoissa? Ihmisiähän nekin on vaikka tykkäävätkin saman sukupuolen ihmisistä enenmmän kuin eri. Sama asia kuin se että toiset tykkää koirista ja toiset kissoista.
- Tälleen
NO EI SE NYT IHAN SAMA ASIA OO KUN KISSOISTA JA KOIRISTA TYKKÄÄMINEN!! taidat olla vähän eläimiin suuntautunu!
Homot kaappiin ja brysseliin - Noin Juuri
Tälleen kirjoitti:
NO EI SE NYT IHAN SAMA ASIA OO KUN KISSOISTA JA KOIRISTA TYKKÄÄMINEN!! taidat olla vähän eläimiin suuntautunu!
Homot kaappiin ja brysseliinEttä silleen :D
- al.qaida
Noin Juuri kirjoitti:
Että silleen :D
azziaaaa!
- Gary loves Robin
Robin on maailman ihanin
- Minä 34
HYI VITTU!EN TASAN OO KATEELLINEN!Ootsä joku pervo ku oot kokeillu sen persettä ja nyt vielä kailotat sitä kaikkien kuullen!
- Metalismygod
Minä 34 kirjoitti:
HYI VITTU!EN TASAN OO KATEELLINEN!Ootsä joku pervo ku oot kokeillu sen persettä ja nyt vielä kailotat sitä kaikkien kuullen!
Joku vitun 13 vuotias kakara luulee että toi Gary loves Robin ei ollut trolli. Mitä idioottejä tää netti on täynnä.
- 16v.tyttö
Itselläni on suht neutraali kanta koskien Robinia. Henkilökohtaisesti en niinkään pidä tyypin lauluista, mutta ei minulla sitä henkilöä itseään ole mitään vastaan. Hän ei ole loukannut minua millään tavalla, enkä tunne häntä henkilökohtaisesti eli minulla ei ole minkään laisia perusteluita vihata häntä. Jokaisella on oikeus ilmaista itseään, vaikka toki julkisuudessa kaikki on kritisoitavissa. Mutta krittiikki ei kuitkaan tarkoita silmitöntä vihaa jotakin uppo outoa tyyppiä kohtaan.
Itse olen sisäistänyt tämän tapaisen mentaliteetin: Jos pitää jotain itseään nuorempaa henkilöä uhkana tms. on sen ihmisen kanssa samalla henkisellä tasolla. (tämä ei tietenkään päde jos joku nuorempi henkilö on todella esim. fyysinen uhka, mutta tajusitte pointin. Toivottavasti.) - näi o
Onhan se Robin aika helari. Batman sen sijaan on melko möreä-ääninen nykyään, eikä siksi halua hengata Robinin kanssa. Toinen syy on se, että Batman ei halua häntäkin luultavan homoksi.
Robin is best(: Haluun tutustuu siihe, mut en tiie osotetta... Voisko joku sanoo?? Siis oikeest?! ROBIN IS BEST, BEST 4-EVER!!!
- rupsurp
robin pomppi paskassa. Vajosi paskaan ja hukkui. Ja niin paska robin pääsi helvettiin.
- rupsurp
rupsurp kirjoitti:
robin pomppi paskassa. Vajosi paskaan ja hukkui. Ja niin paska robin pääsi helvettiin.
kun jotkut puolustaa kovasti tääl robinia nii kaikki on aina sillee et en kuitenkaa oo robinfani, mutta..
Siis aika moni pölkky täällä vihjaa olevansa paskan fani.
- 5454
Mun mielestä on aika selvää kateellisuutta jos on kiinnostusta pyöriä pitkin Suomi24:n keskustelupalstoja haukkumassa Robinia. Jos ei tykkää niin ei tykkää, suotta sitä koko Internetille omaa sanomaansa käy julistamassa.
- Metalismygod
Ihmiset tykkäävät haukkua toisia ihmisiä, kas kun et ole tullut huomanneeksi.
Ihmisiä vaan vituttaa ne minilissuhuorat jotka on sillee "iiih robin haluun panna sitä
- robiner
Itse olen 100% robiner :). Robin on super lahjakas, hyvä tyyppi ja biisit on ihania. Jos ihmiset ei tykkää musiikista niin se on asia erikseen, mutta teillä ei ole MITÄÄN oikeutta haukkua Robinia ihmisenä tai arvioida onko se hyvä vai ei kun ette tiiä siitä ilmeisesti yhtään mitään. Minkätakia ihmisillä ylipäätänsä pitää olla aina joku ongelma jos tulee sellanen ihminen julkisuuteen kuten robin? Te ette ole arvioimaan ja haukkumaan robinia se on erittäin lapsellista.
- Metalismygod
Miten niin arvioida onko hyvä vai ei? Totta vitussa saa sanoa että onko omasta mielestä hyvää vai paskaa. Heräisit muutnekin todellisuuteen, tässä maailmassa on muitakin ongelmia kuin robinin vihaajat. Maailma on kylmä ja julma. Ymmärrä se.
- sarkastinen lol
Olen 15v poika ja EN OLE Robin fani, mutta voin kyllä myöntää, että hän osaa laulaa ja hyvin, monet eivät vain uskalla myöntää sitä. Robinin haukkujat voisitte lopettaa tuon lapsellisen mesoamisen. Ainoat syyt on tuohon teidän valitukseen on se, että luulette teidän mielipiteidenne olevan aina oikeassa (eli jos Robin on omasta mielestäsi paska se pitää olla muidenkin mielestä paska). Toinen syy on, että te olette vain yksinkertaisesti KATEELLISIA. Jos ette tykkää jättäisitte hänet edes rauhaan!!!
PS: Eikä Robini ole edes kummoisempi helari. Todennäköisesti isolla osalla hanen vihaajistaan on vielä kimeämpi ääni.- valittavaläskiongelm
jaaa no robin on ylivertaisen komea kui muut nuoret robin on lihaksikas ja sek sixpakki
- Pasilan väki
Pöysti : Sekä Robinistit että vihaajat ovat sekä väärässä että oikeassa! Vihaajat sikäli oikeassa ettei tarvitse olla kateellinen vihatakseen jotakuta. Robinistit sikäli ettei tarvitsisi haukkua. Robinistit sikäli väärässä ettei tarvitse tulla leikkiin teinixpissistä ja vihaajille sikäli ettei tarvitse mitään : "VITTUSAATANAPERKELEKUNROBINONPASKAARTISTIJALENTÄKÖÖTHELVETTIIN!"-hommaa. JUMALAUTA, miksi te teette ihan helvetin turhia taistelupalstoja YHDEN PIKKUPOJAN TÄHDEN?!?!?!?!?!? Tosi järkevää sotia jostain pikkupojasta.
Repomies : Ja siellä vaan radiossa kivasti jollottaa, tyttöjä saa, fanit nauttii pojat inhoaa, jollotus tulee kuuluisaksi, maailmalle pääsee, ura tyssää äänenmurrokseen, eläkkeelle ennen aikuisuutta ryhtyy, maan alle haudataan, huumeita vetämään suruunsa, alamaailmaan menee, jänniä ryöstökeikkoja tekee, vankilaan joutuu, porukkaan pääsee, superrikolliseksi tulee, maailman valloittaa, keisariksi päätyy, ihmiset orjuuttaa... JUMALAUTA MITÄ ELÄMÄÄ SE ON! ANTAKEE MULLEKIN!!!!!!!!!
Neponen : Rauno, et sä voi tulla keskustelupalstoille selittään jonkun perseenreiästä kotoisin olevan (Turku) kakaran elämää jota ei edes ole!
Repomies : Kyllä on! Robin ihmiset orjuuttaa ja vielä pari naapuriplaneettaakin ja kaikkia vituttaa!
Pöysti : LÄÄKKEET!!!!!!!!!!!!!!!!
Repomies : Ai, lääkkeet! *ottaa lääkkeet*
Repomies : Asiaan, tässä on Robin. Kansan vihaama levyartisti ja Suomen Justin Bieber. Laulaa monien mielestä niin huonosti että on poliisiasia, menkää ja pidättäkää hänet huonosta laulusta!
Routalempi : Robin... Teiniartisti... Hyvin jännää... Teini laulelemassa lavalla satojen ihmisten edessä tietäen että puoli Suomea vihaa häntä... Jännää omalla tavallaan.... Tekee levytyssopimuksia... Tytöt kiljuu... Pojat heittävät tomaateilla... Jännää kyllä... Oman aikansa Queen Suomessa... Tosin huomattavasti huonompi laulamaan... Queen.. Hyvin jännä sana... Tarkoittaa sekä hyvää bändiä että englanniksi kuningatarta... Kuningatar... Jännää...
Pöysti : Lopeta tuo jännäpelleily Pekka! - Pakkas(k)ukko
Olipas "hyvä vitsi"!!!!!
- roopetti05
robin on niin söpö ja iiihhh
- Iiiihq
Nami runkkaan aina robinin kuvalle
- robinin karvat
ROBINILLA EI OO MUNAKARVOJA :DDD
- lillalalli
Mua melkein hävettää olla suomalainen kun erehyin kattomaan robinin instakuvia :D
- TOVERIUT
MIKSI
- aarluuseri
treenakkohan robin lihaksia?
- Waahtis ))
@aarluuseri
No eiii! Ihan vahingossa synty Pringles-purkista sikspäkki...
- moiseoonmä
Eikö täällä tykätä ropinista?! Mielipiteitää
- Space of Aids
ACE OF SPADES! ACE OF SPADES! ACE OF SPADES!
Spämmikää joka lankaan vähintään yksi mötörhead.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897