Lämpö toukokuussa yleensä?

pallet6

Ekka kertaa toukokuussa lähtö, 20.5. Onko silloin jo "Suomen kesän" lämmöt? Ennen ei ole tullut näin aikasin lomailtua ja vaan viikko nyt, nii hirvittää jos säät on päin prinkkalaa...................
Viime ulkomaan reissu (rantaloma) meni sateessa, eri maa kuitenki....
Tiedän, että säät vaihtelee, mutta lohduttais kuulla kokemuksia muilta toukokuun lopulla matkustaneilta.... Tai paikalla asuvilta tietty! =)

4

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämmintä varmasti!

Viime vuonna oltiin just yks viikko toukokuussa (Lähtö oli silloin muistaakseni 21.5) Alanyassa ja meillä oli ihanat lomasäät. Lämpöä ja aurinkoa riitti joka päivälle ja tuli ihn hiki :-) Eli asteita oli ihan reippaasti! Uskallan väittää että toukokuun lopulla alkaa olemaan jo aika takuuvarmat aurinkopäivät Alanyassa, alku kuukaudesta on vielä epävakaisempaa.. Ihanaa loman odotusta, kohta mennään (Meilläkin lähtö toukokuun lopulla)

• Belek

Ollaan lomailtu toukokuun vika tai kesäkuun ekaviiiko,8xTurkkissa,3x Rhodos,
        2x Kypros,2x Tunisia.Sellaisia päiviä ettei aurinkoa ole voinut ottaa oli kolme,
        jostain syystä nekin sattu näillä Tunisian reissuilla.Muutama sadekuurokin
        on sattunut,mutta nopeasti menneet ohi.Lämpötila 25-35 päivällä varjossa.
        Tälläiset ilmat olleet tähänasti toukokuun lopussa,saapi nähdä miten tänä
        vuonna Alanyassa.Uskoisin toukokuun puolivälistä alkaen lähes takuuvarmoja
        ilmoja.Hyvää lomaa!

• me oltiin toukokuullla viime vuonna 11.5 lähtien,niin silloin satoi tosi lujaa 2 pvää ja oli pilvistä yhtenä pvänä.Mutta osui helle päiviä loppu lomaan:) Ny lähdetään 16.5 ja ollaan 2 vkoa:)Toivottavasti osuus hyvät kelit:)Ny on ollu sateista tänään ja tälle vkolle luvattu sateita kun kattonu säätietoja

• pallet6

Kiitos ihanista vastauksista!
      Hellettä odotellessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1728
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      140
      1454
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      846
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      701
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      541
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      504
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45