Kaikki nuoret rekisteröitykää http://adref.co/?referral_id=352 sivulle.
Adref on sivusto jolla voi tienata rahaa levittämällä eri linkkejä. Jos joku klikkaa linkkiäsi saat 0.01$. Mitä enemmän linkkejäsi on klikkailtu sitä enemmän saat rahaa!
Tämä on helppoa ja turvallista koska rahat menevät PayPal tilillesi jossa sinun ei tarvitse antaa pankkitunnuksia.
Itse sain tietää sivusta kavereiltani jotka ovat tienanneet jo hyvän kokoisen summan parissa viikossa. Noin 200e
Helposti kuukausiraha
Okkustus
4
170
Vastaukset
- Neea15
Kiitos!! Tää vaikuttaa tosi helpolta. Kui nopeesti rahat tulee PayPal tilille?
- Okkustus
Jos sinulla on yli 5$ niin ne siirtyy automaattisesti viikon kuluessa PayPal tilillesi!
- k4lj4
toi on kusetusta se ei ees toimi iten sain 2kk niin sain jonkun paskasen 8puol euroo
- Renno
tämä sivusto on huijausta sehän on tiedetty jo vuodsta 2004 jolloin tuo oli adofc ja vaihtoi nimensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344