Kesy undulaatti

Maija82222

Onko kesyt undulaatit harvinaisia? Meiän undulaatti tulee ihan mielellään itse istumaan olalle ja vaikka mihin, ja tykkää nukkua olalla tai sitten kädellä. Tykkää kun sitä silitetään, eikä noki ellei yht äkkiä vaa rupee silittää kun on ottanu häkistä nii saattaa säikähtää. Välillä lentää itekki jostain vaan olalle ja takertuu hiuksiin ja ei pure jos sitä ottaa sieltä..

6

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOUUU♪

Oletteko ostaneet linnut? ja jos olette niin olette ostaneet ne silloin kun ne ovat olleet poikasia. Jos ostat poikasen eläinkaupasta se kesyyntyy helpommin ja opppii luottamaan omistajaansa :) eli ehkä kesyt undulaatit eivät olekaan niin harvinaisia kuin luulemme ;) nimittäin itsellänikin on kolme neljä undulaattia ja kaikki ovat kesyjä

• ei harvinainen

Toivottavasti ei ole ainut undulaatti teillä. Undulaatti on parvilintu. Undulaatit on helppo kesyttää, luontaisen uteliaisuutensa ansiosta.

• undulaattifani

Hei! Kesyt undulaatit eivät ole harvinaisia. Meilläkin on undulaatti ja sekin pureskelee huiksia, mutta puree se on paha tapa ja kädelläkin on. Eli ei kesy undulaatti ole harvinainen.

• wow4

niin onko undulaatit harvinaisii vai ei ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Mielestäni kesyt undulaatit on kivoja. Mutta jotkut sanovat että ne ovat harvinaisia, tai että eläinkaupasta ostettuja undulaatteja on vaikeampi kesyttää !?! . Olen itsekkin hankkimassa undulaatteja ja siksi haluisin että ne olisivat kesyjä. :DD

• Please help me !

Miten sait undulaatin kesytettyä ? Meillä on kaksi poika undulaattia mutta ei ole vielä kesyjä. Olisiko jotain vinkkejä millä saisi helposti kesytettyä undulaatit ? Heille puhutaa joka päivä siivotaan kanssa ja ulkonakin ovat mutta käsi ja ihminen ovat vähän vieras juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4665
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3751
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      486
      2230
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1578
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      119
      1556
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      81
      1353
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      71
      1339
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe