Cirneco dell'etna

18

Haaveissa olisi sellainen. Olisiko jollakin rotua tuntevalla jakaa mielipiteitä ja tietoa? Millaista kouluttaminen on, entä kuinka haukkuherkkä? Millainen kaveri cirneco on arjessa? Suosittelisitko mieluummin jotain muuta rotua?

Osaatko vertailla whippetiä ja cirnecoa? Kumpaa suosittelet näistä kahdesta, tai tuleeko vielä joku muu rotu mieleen?

Olen nuori työssäkäyvä ihminen, asun kerrostalokaksiossa ja minulla on valmiiksi jo kissa. Liikuntaa olisi tiedossa päivittäin, yksi lenkeistä pitempi n. 1 h. Mutta agility tms. ei kiinnosta. Haluan että koira tulee toimeen toisten koirien kanssa.

Kiitos kovasti jos joku viitsisi vastailla!

2

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frendillå

Yståvållåni on cirneco. Se on aivan mainio koira, hyvälle tuulelle tulee aina sen seurasta kun se on niin iloinen ja rakastava tyyppi. Taitaa olla vipukkaa avoimempi ja seurallisempi rotu, ainakin tämän yhden perusteella. Ystäväni asuu kerrostalossa.

• 18

Okei, sellaisen käsityksen olen itsekin saanut :) Onkohan pääkaupunkiseudulla jotain paikkaa missä pitää turvallisesti vapaana koiraa? Koirapuistovinkkejä Helsinkiläiselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79