Kyydissä istuvan varusteet

<3!!!

Millaset varusteet kyydissä istuvalla kannattaa olla? :) Välillä aina poikaystävän kyydissä (lähinnä kaupunkialueella ja jotain pienejä lenkkejä "isommilla" teillä). Kesällä olis tarkotus tehdä vähän pidempääkin reissua.
Kunnollinen kypärä on jo. Lisäksi olen nyt pitänyt nahkahanskoja, nahkatakkia, farkkuja ja maihareita?

3

305

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2wheels

Outs! Polviani alkaa jomottaa pelkkä ajatuskin ajelusta farkuissa. Kunnon housut (lämpö ja polvien suojaaminen) ovat tärkein varuste hyvän kypärän jälkeen. Ajoviima vaikuttaa sitä varmemmin, mitä pitempiä ovat reissut ja mitä enemmän niitä tehdään.

• rev'it

Hei, mulla olisi myynnissä REV'IT:in ajoasu, housut ja takki jokka on sopivat kyydissä olevalle, ja on mukavat pidemmälläkin matkalla (menee hyvin myös kuljettajalle). Yhden kesän käytetty satunnaisesti. On sekä irrotettava vuori että irrotettava "sisätakki" ja housuissa samoin irrotrettava vuori yms. Sopiva noin 158-170 pitkälle ihmiselle, ite olen 165 ja pientä vartaa molempiin suuntiin on. Myydään koska ei ole mosille enään tarvetta. Pirkanmaa.

• varuisteista

Muutenhan sulla ok varusteet kyytiläiselle, vaihda farkut nahkahousuihin, jossa suojat, sekä kunnolliset ajosaappaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      618
      1391
    2. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1235
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      83
      1038
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      83
      986
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      81
      949
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      833
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      808
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      807
    9. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      214
      724
    10. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      702
    Aihe