Millaset varusteet kyydissä istuvalla kannattaa olla? :) Välillä aina poikaystävän kyydissä (lähinnä kaupunkialueella ja jotain pienejä lenkkejä "isommilla" teillä). Kesällä olis tarkotus tehdä vähän pidempääkin reissua.
Kunnollinen kypärä on jo. Lisäksi olen nyt pitänyt nahkahanskoja, nahkatakkia, farkkuja ja maihareita?
Kyydissä istuvan varusteet
3
300
Vastaukset
- 2wheels
Outs! Polviani alkaa jomottaa pelkkä ajatuskin ajelusta farkuissa. Kunnon housut (lämpö ja polvien suojaaminen) ovat tärkein varuste hyvän kypärän jälkeen. Ajoviima vaikuttaa sitä varmemmin, mitä pitempiä ovat reissut ja mitä enemmän niitä tehdään.
- rev'it
Hei, mulla olisi myynnissä REV'IT:in ajoasu, housut ja takki jokka on sopivat kyydissä olevalle, ja on mukavat pidemmälläkin matkalla (menee hyvin myös kuljettajalle). Yhden kesän käytetty satunnaisesti. On sekä irrotettava vuori että irrotettava "sisätakki" ja housuissa samoin irrotrettava vuori yms. Sopiva noin 158-170 pitkälle ihmiselle, ite olen 165 ja pientä vartaa molempiin suuntiin on. Myydään koska ei ole mosille enään tarvetta. Pirkanmaa.
- varuisteista
Muutenhan sulla ok varusteet kyytiläiselle, vaihda farkut nahkahousuihin, jossa suojat, sekä kunnolliset ajosaappaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 120753