Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vakuutuksesta "eläkettä"

Onko joku jäänyt liikenne- tai potilasvahingon tai työtapaturman seurauksena eläkkeelle? Miten vakuutusyhtiö on suhtautunut/korvannut? Jostain täältä luin, että jollekkin oli vakuutusyhtiö korvannut kuukausittain työeläkkeen ja palkan (jos henkilö olisi töissä) välisen eron osittain eläkeikään saakka.
Minulla on tämä paperisota vasta alullaan, eli haen eläkettä potilasvahingon takia.

6

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkastaja..

      Varaudu tappelemaan kaikki oikeusasteet ja valitukset sillä vakuutusyhtiöt tappelee ihan periaatteesta loppuun saakka yrittäen ettei tarvitse maksaa.Ja jos saat joskus sitten työkyvyttömyyseläkkeen,jossa vakuutusyhtiö maksaa osan älä vain tee yhtään mitään töitä tai missään talkoissa käy.Ne kyttää ja loppuu maksu samantien,jos noin erehdyt tekeen ja jäät kiinni.

      • Vakuutusyhtiöhän koettaa keinolla millä hyvänsä päästä maksamasta. Kuitenkin potilasvahinko on todettu ja osittain korvattu, mutta monen korjausleikkauksenkaan jälkeen en kykene töihin. Yksinkertaista ortopedille ja minulle, mutta miten lienee vakuutusyhtiön mielestä.

        En todellakaan aio tehdä mitään jos pääsen/joudun eläkkeelle, makaan ja syljen kattoon.....


    • Minulle maksetaan potilasvakuutuksesta juuri tuota eläkkeen ja palkan erotusta. Ei se kyllä ihan täysin palkkaa vastaa. Maksaminen edellyttää tietysti sitä, että katsotaan työkyvyttömyyden olevan potilasvahingosta johtuvaa. Minulla on tällä hetkellä tuo päätös voimassa vuoteen 2015 asti, silloin pitää toimittaa uusi lääkärinlausunto ja katsovat taas sitten, onko työkyvyttömyys edelleen potilasvahingon syytä. En tosin ymmärrä, miksi ei olisi...

      • Sullekko on myönnetty määräaikainen eläke? Maksetaanko potilasvakuutuksesta se erotus viralliseen eläkeikään asti? Onko se kuntoutustuki kun on määräaikainen?
        Mulla on asia vielä siinä vaiheessa, että ortopedi kehoitti hakeutumaan eläkkeelle, koska jalalle ei ole enää mitään tehtävissä. Lähettää lausunnon tk.n lääkärille joka tekee koosteen kaikista sairauksista, mutta tämä potilasvahinko on se pääsyy.
        Se hakemushan laitetaan ensin Kelalle, jos se myöntää eläkkeen niin sitten vasta etsitään maksajaa?


    • Oon siis oikein eläkkeellä, en kuntoutustuella. Epäilen, että tuo 2015 raja liittyy siihen, että täytän silloin 50 tai sitten niillä on PVK:s joku muu idea tuohon. Eläke myönnettiin siis työeläkeyhtiöstä ja kelasta. Sitten potilasvakuutuskeskus vasta otti kantaa tähän asiaan, liittyykö potilasvahinko asiaan vai ei. Mutta voin kaivella mappeja ja katella kuinka se oikein meni. Palaillaan.

    • zzzzz-70

      Minulle vakuutusyhtiö maksaa täyden eläkkeen työtapaturman takia. En joutunut tappelemaan mistään vaan vakuutusyhtiö korvaa kaikki siihen johtuvat kulut eläkkeen, joka on 85 % viimeisen tapaturmaa edltäneen vuoden ansioista, joka sisälsi kesä talvilomalta saadut lomarahat ja lakisääteiset palkankorotukset.Lääkkeet kuuluvat myös korvaukseen

      Tyytyväinen olen, raha ei korvaa sairautta mutta minulle se on oikeudenmukainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe