Paras taiteilija?

Surku

Kuka on teidän mielestänne paras kuvataiteilija tällä hetkellä? Ketä jumaloitte eniten? Minä olen innostunut tällä hetkellä sellaisesta ukkelista kuin Zdzislaw Beksinski. Menkää ihmeessä katsomaan kotisivuja osoitteesta

http://www.beksinski.pl/

Ei tuosta voi olla pitämättä! Perkele. Joka päivä pitää käydä uudelleen ja uudelleen ihastelemassa noita kuvia. Sivujen toteutuskin hipoo täydellisyyttä.

Ooh. En edes muista, milloin viimeksi olisin näin paljon jostain taiteellisesta luomuksesta seonnut. Mää oon rakastunu!

15

2380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

huhhuh mitä oksettavaa kitsch-taidetta suosikkitaiteilijasi teokset ovatkaan.

• ilo
    • nimi-m-erggi

minä olen paras taiteilija omasta mielestäni

• hmm.

Pidin kovasti näistä sinun ihailemasi taiteilijan teoksista. Juuri sellaisia töitä, joita voi katsoa pitkään ja miettiä, mitä niissä oikein sanotaan. Kauniisti toteutettu myös. Hyvin kiehtovia ja herkkiäkin...

Minä olen jo pidempään ollut Dalin suuri ihailija. Dalissa yhdistyvät rajaton mielikuvitus ja kyky muuttaa se kuviksi. Hän saa mahdottoman näyttämään mahdolliselta, ja normaalin epänormaalilta...Hänen töissään kaikki liittyy kaikkeen, mutta välillä vähän eri tavalla kuin olemme tottuneet...

Katsokaa nyt tätäkin...http://homepage.esoterica.pt/~rsantos/dali3.jpg

• Ratto

No on kyllä tosi herkkiä! Varsinkin se suihinotto ja se paskantaminen. Niissä ainakin on sitä sisäistä kauneutta! Ne nussimiskuvat on myös kauniita.

• Osteri

Aika huikeita ovat, värien käyttö on varsinkin mahtavaa. Ei mikään paskaa levittävä käsitehaahuilija, vaan aito näkijä. On muuten tainnut vaikuttaa Gigeriin aika lailla...
      Viimeksi on vaikutuksen tehnyt Lars Kristian Gulbrandsen.

• Surku

Minäkin näin sen dokumentin tuosta Lars Kristian Gulbrandsenista. Näytti olevan kävelevä taideteos koko ukko...Teoksissakin oli jotakin tosi aitoa ja rehellistä, jotakin, mitä ei voi oikein sanoilla selittää.

• osteri
        Surku kirjoitti:

Minäkin näin sen dokumentin tuosta Lars Kristian Gulbrandsenista. Näytti olevan kävelevä taideteos koko ukko...Teoksissakin oli jotakin tosi aitoa ja rehellistä, jotakin, mitä ei voi oikein sanoilla selittää.

Sarjakuvataiteilija Moebius alias Jean Giraud, ehdottomasti pitkäaikainen suosikkini. Tai Paul Klee.

• arstitsie

Mun pitäis tehdä enemmän taidetta niin olisin paras omasta mielestäni. Ei tänä kesänä ehdi. Nyt oon vaan neljänneksi tai viidenneksi paras. Mut siitä on tosin helppo nousta parhaaksi, Suomen paras olen sitäpaitsi joka tapauksessa. Eihän sekään tietysti paljoa vaadi.

• arstitsie

No joo, on täällä tosin ehkä kaksi emeritustaiteilijaa jotka on mua parempia tällä hetkellä. Ja yksi nuorempi. Perhana, tää varmaan laskee mut pistesijoilta koko maailmassa todellisuudessa jonnekin kahdenneksikymmenenneksi ja siis Suomen neljänneksi. Pitää tosissaan alkaa tekemään töitä...

• Lumoutunut

Olen viime päivinä kolunnut tätä nettigalleriaa

http://ampersand.no-ip.com/

Varsinkin Daniel Merriamin vesivärityöt ovat tehneet vaikutuksen.

• järkyttynyt

Ihan karmea, pelkkää kuolemaa ja kurjuutta...
      kuka tuollaista haluaa nähdä?

• Oh hoh

...mutta eikö tarkoitus ollut kertoa suosikkitaiteilijastaan, eikä haukkua muiden suosikeita?

Onko tämä sitä suomalaisuutta?

• diipadaapaduupa

vaikkakin ehkä liikaa rotten-kamaa.
      Ruosteenruskea oli joskus in, nyt on vaikea sietää sitä...

• juuuy

mahtaa olla surullinen mies hän, sielun tuotoksista päättelisin. itse tykkään tällä hetkellä tosi paljon Alphonse Muchan töistä. kauniita, värikkäitä (ja helppo tehdä jäljennösiä) :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      236
      3131
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      15
      2881
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      23
      2146
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2068
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1937
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      77
      1710
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      28
      1559
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      115
      1414
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      37
      1358
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      33
      1244
    Aihe