Kuinka paljon nuo vehkeet yleensä kestää lisää ruutia?
Kyseessä Nikko driftausauto.46 cm.ohjaus 27 Mhz..
Moottoria en tiedä.
9,6V,750mAh Ni-Cd akun vaihto isompaan?????
3
352
Vastaukset
- 12
Jotkut oikeat rc-vehkeet voivat kestää jännitteen nostoa, koska nopeudensäädin on rakennettu eri kennomäärille. Nikon tapauksessa en usko, että kestää yli 12 volttia, jos sitäkään.
- kyllk
Minulla on drifteri, ihan ns. aito radio-ohjattava. Voin vannoa että se kulkee moninkertaisensti kovempaa kuin nikkosi, vai 7,2V akulla. Eli moottorista se on kiinni, hommaa sopiva moottori ja sille nopari. Tässävaiheessa täytyykin jo vaihtaa useimmin muut sähköt, koska yleensä nikoissa se on integroitu piirilevylle. Mutta esim lennokeissa, kun käyttää liian isoa huiskaa liian isolla jännitteellä, nii moottori kuormittuu liikaa ja kyykkää. Kun taas pienellä jännitteellä on pieni kl, mutta enemmän vääntöä. Ja luulenpa että jos laitat isomman jännitteen, niin moottori ei jaksa pyöriä.
- vauhtia vai savua
kyllk kirjoitti:
Minulla on drifteri, ihan ns. aito radio-ohjattava. Voin vannoa että se kulkee moninkertaisensti kovempaa kuin nikkosi, vai 7,2V akulla. Eli moottorista se on kiinni, hommaa sopiva moottori ja sille nopari. Tässävaiheessa täytyykin jo vaihtaa useimmin muut sähköt, koska yleensä nikoissa se on integroitu piirilevylle. Mutta esim lennokeissa, kun käyttää liian isoa huiskaa liian isolla jännitteellä, nii moottori kuormittuu liikaa ja kyykkää. Kun taas pienellä jännitteellä on pieni kl, mutta enemmän vääntöä. Ja luulenpa että jos laitat isomman jännitteen, niin moottori ei jaksa pyöriä.
Eli jos kyytiä haluaa.on periaatteessa vaihdettava kaikki.Tarkistan moottorin tyypin kun ehdin.Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205