Yamaha TT 350:n kanssa alkaa hermot mennä. Toimii muuten hyvin, mutta ei kulje isommilla kierroksilla. Ei ota paikallaankaan kunnolla kierroksia ja nyt viime yrittämällä sammuttamisen jälkeen rätkäisi komeasti pakoputkessa. Tulppa on hyvin vaalea eli käy laihalla. Vaihdoin jo pääsuuttimen (122 => 130), mutta meni vain huonompaan suuntaan. Ilmaa ei pitäisi mistään saada. Paria erilaista tulppaa olen myös kokeillut eikä mitään apua. Venttiilit on just säädetty. Voisiko vika johtua väärin säädetyistä venttiileistä? Entä voisiko tällainen vika johtua siitä, että sytytys ei ole kohdillaan?
Yamaha TT käyntiongelma
Toivoton
1
178
Vastaukset
- Yamahalla minäkin
Hei, vastausta en osaa antaa, mutta kannattaa kysyä tuolta: http://japsistarat.fi/ luulis löytyvän apuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683