Mitä tarkoittaa NUO ERI 1 SA PU 3 vara-CACIB
Onko se että nuortenluokassa saanut erinomaisen ekan paikan ja ollut kolmanneksi paras uros ja saanut vara cacib:n mutta mitä tuo SA tarkoittaa?
Mitä tarkoittaa
kysyyn
1
539
Vastaukset 1
- kennelliiton sivut
SA = sertifikaatin arvoinen. eli kun sai SA:n, niin pääsi jatkoon. Pelkällä ERI:llä ei pääse jatkoon.
Urosten serti ja cacib mennyt paremmin sijoittuneelle.
Mikäli cacibin vastaanottanut koira on jo kans.-väl.valio, niin teidän va-ca muuttuu cacibiksi.
Lue itse lisää tuolta http://www.kennelliitto.fi/FI/asiakirjat/ak_nayttelyt/etusivu.htm
kohta; näyttelysäännöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643