Missä päin läppärissä win 7 ohjelmassa on ääniporttien vaihto? Mulla on Steinbergin Cubase audio interface USB -portissa. Jotenkin nysväsin Steinbergin ohjelman kautta Cubasen oman äänikortin päälle niin, ettei tietsikan omista kaiuttimista kuulu mitään. Kone kait yrittäää käyttää ulkoista Steinbergin interfacea. Pitäisi päästä jostain päin vaihtamaan, tai onnistuuko vaihtaminen vain Steinbergin softan ohjauspaneelista?
-Pentti
Tietokoneen äänikortin asetukset?
1
390
Vastaukset
Selvis tämä. Näköjään interfacen usb -liitin jos on kiinnitettynä koneeseen, järjestelmä pakko-ohjaa läppärin äänet interfaceen, eli sitä kautta onnistuu kuunteleminen hyvin.
-Pentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777