Nakara Long Beach Resort

Lapseton pariskunta

Hei!
Onko kokemusta Nakara Long Bech resortista? Varasin alustavasti tammikuulle 2013 bungalowin, supeior, isompi huone. Minkähänlainen lienee? Minkälainen aamupala? Hotellin sijainti näytti erinomaiselta, siksi valitsin paikan. Beachillä taitaa olla sopivasti paikallisia ruokapaikkoja? Oliko respassa ilmainen nettiyhteys omalle koneelle? Tuktukilla pääsee varmaankin tarvittaessa Saladaniin? Liekö Koh Lantalla jotain tosi hyviä retkikohteita tms?

11

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joppis85

Millanen paikka oli jos olet ollut jo Nakara long beachiilä?varasin just matkan 2014 tammikuulle superior huoneeseen..=)

• honeymoon2014

Kokemukset kiinnostaisi täälläkin? Lähtö kuukauden päästä. :)

• honeymoon2014 kirjoitti:

Kokemukset kiinnostaisi täälläkin? Lähtö kuukauden päästä. :)

Niin olis täälläkin lähtö kuukauden päästä tuohon bungalowiin

• masaa,,,,,,
        riitta5 kirjoitti:

Niin olis täälläkin lähtö kuukauden päästä tuohon bungalowiin

13.1 .2015 lähtö Koh Lantalle Lanta Pura Beach Resorttiin ,äkkilähtönä! You tubesta löytyy hyviä videoita eri paikoista sieltä.

• Zanttuliini

Viime talvena oltii ko hotellissa aamupala ihan ok, nettiyhteys toimi ainoastaan respan alueella. Kannattaa vuokrata skootteri ja saaren toisessa päässä on hyviä uimarantoja. Itse koh Lantalla ei ole suuremmin nähtävää mutta satamasta kannattaa lähteä pikaveneellä/ laivalla käymään koh Ngailla tai koh Mookilla siellä on hyvät snorkalus mahdollisuudet jos pitää. Itse pidimme enemmän koh Ngaista. Ainut miinus oli hotellissa se että suihkussa vesi oli ruskeaa. Hyvä ruokapaikka on kun lähdette hotellin risteyksestä vasemmalle kohti Saladania sellainen paikka muistaakseni kun Kridsan tai vasta todella hyvää ruokaa ja edullista.

• pian mennään

Kiinnostaisi tietää, mitä aamupala sisälsi, oliko runsaasti hedelmiä, entä paikallisia ruokia? Ja haaveillaanko suotta vastapaistetusta munakkaasta, mihin saat itse valita täytteet?

• Zanttuliini

Aamupala oli tosi hyvä; paljon erilaisia hedelmiä, munakkaaseen pysty itse valitsemaan täytteet, pekonia, riisiä, kanaa, salaattia tomaattia, kasviksia,, jogurttia, muroja, mysliä,tuoremehuja, teetä kahvia,leipää, kakkuja ym. Aamupalalla pärjäsi tosi pitkälle iltapäivää.

• taifan

Olemme lähdössö Nakara Beach Resortiin joulukuun alussa 2 viikoksi Finnmatkoilla. Bungalowin luokitus ei ole se parempi. Voiko paikan päällä upgreidata? Miten sateella käy, kastuvatko tavarat? Onko kokemuksia viime ajoilta tästä hotellista? Haluamme tehdä 3 päivän retken Koh Mookille, onko suosituksia miten sinne pääsemme?
      Meitä on 2 aikuista naista, joista tytär sukeltaa ja itse snorklaan paljon. oliko ranta hyvä ja vesi kirkasta?
      kiitos ja hyvää pyhäinpäivää.

• tschuess

Mookille kannattaa mennä veneellä.

• älli käyttöön

Nakara ei ole kokonaisuutena kovin häävi majoituslaitos mutta kyllä se suomalaiselle perusmatkaajalle yleensä kelpaa. Ja jos ei tykkää niin aina voi ottaa kivemman paikan päältä, ei se matkailu niin kovin vaikeaa ole..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe