Gsg G36c 7,2 V sähköase

Alottelija

94

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • some_one53
    • Alottelija

      maksaa liikaa...
      kui pitkä kantomatka tos g36c:ssä on??

    • !Qwerty

      Ehkä 25metriä

      • viltsu

        vähä yli 40 metriä oon testannu ja onn hyvä nopeus, mutta lähtee vinoon:(


      • aijaaa
        viltsu kirjoitti:

        vähä yli 40 metriä oon testannu ja onn hyvä nopeus, mutta lähtee vinoon:(

        ei saatanas lennä tolla kyllä nii pitkälle 15-25 m eikä kyllä enempää. akkuki sen kertoo. Tuo on lelu (vaikka airsoft EI OLE LELU)


    • p98ygfhw4765

      ei vittu oo ees nii paljoo. ehkä 10m

    • S.T.A.L.K.E.R007

      30-40 metrii. Koita nyt ymmärtää.

      • airsoft jätkä

        ÄLÄ OSTA!!!! Kaverilta ostin tommosen se on täyttä paskaa.


      • viltsu
        airsoft jätkä kirjoitti:

        ÄLÄ OSTA!!!! Kaverilta ostin tommosen se on täyttä paskaa.

        mulla on tommonen helekatin hyvä:)


    • ei kannata ostaa

    • No itellä on tuollainen ollut ja iha toimiva ja ok kunhan vaihtaa koneisten rattaat jousen yms

      • öhöm öhöm

        Mistäs hankit rattaat?


      • Zaweri
        öhöm öhöm kirjoitti:

        Mistäs hankit rattaat?

        Vittu mikä tahansa rataslaatikko käy mihin tahansa aseeseen kunhan dremeli pysyy kädessä...


    • Trepas

      No ei tasan ole ihan toimiva. Jos meinaat oikeesti harrastaa niin tuollaiseen paskaan et käsiäsi sotke. joku 150 egee sijoittamalla saa sellaisen pelin että ei tarvi alkaa säätämään heti osien kanssa.

      • viltsu

        se on hyvä oikeesti,et vaa tiiä ko et oo kokeillu pöljä


      • viltsu
        viltsu kirjoitti:

        se on hyvä oikeesti,et vaa tiiä ko et oo kokeillu pöljä

        ei tarvim etes säätää osia


    • Tilauksessa

      Mulla on tilauksessa. Ja tyhmänä älysin sitte vasta kattoo muiden mielipiteitä.
      Mutta musta tuntuu et haukkujat ei oo käyttäny / eivaa ite tykkää tästä.
      Kirjottakaapas sellasta asiaa että pysytään asiassa.

      • angryFIN

        Joo sama tilasin ja tajusin tulla kattoo :( alkaa hävettää mut sanon sitte ku tulee et onks hyvä vai p*ska. Muute mistä sais kuulia edullisesti esim noita 0,12g


      • mise

        Joo mulla sama asia....


      • aivanpaska

        Ihan paska. Älä osta. Ps mulla on ollu tää paska.


    • random pesukone

      voi tosiaan ola ihan ok mutta varmaan lähtee vinoon ja on pieni akku.

      • random pesukone

        Joo oon nyt tullu kokeilleeksi tota asetta ja kantomatkaa on se 30 m mutta tarkka kantomatka on semmoset 3 metrii :P


    • Toivotaan et on hyvä

      Random pesukone

      Voi varmaanki hoppia säätämällä korjata asian. Tai muita kuulia koklaamalla.

    • gsg g36c o paras ase

      Toi o hyvä kaikki vaa dissaa ku toi ei oo mikää 200€ super ase et kantsii ostaa mäki ostan

      • •••

        Se hajoo käsiin!


    • gsggc36paska

      Mielestäni se on iha paska. Vaikka en omista. Ku toho hintaa.

      • Pikkulinnut laulaa

        Tosta näkee ihan jo päältä sen että sen täys paska. Täytetty lisävarusteilla, ulkonäöllä yritetään huijata että on hyvä ja laadukas. Ja lapset, 200€ ase ei todellakaan ole mikään "superase" (; 1000€ Ase on. 200€ Ase on just sopiva alottelijalle. Joten ei todellakaan olis kannattanu ostaa tommosta 90€ Sähköasetta. Ensinnäkin, rattaat kuluvat hampaattomiksi, mikä meinaa sitä että ne pyörivät tyhjää. Toiseksi, tähän ei saa gearboxia korjattua, tai mitään muutakaan koska ne on kaikki jotain custom täysmuovipaskaa. Olisitte nyt vaan säästäneet. Ja jos luulette että 60 m/s on suuri lähtönopeus sähköaseesta, olette väärässä. 100 m/s menettelee. 60 m/s lähtee mun jousitoimisesta käsiaseesta =D Ja viitsi, mä toivon et mä en jää sua missään yhdistyksen peleissä. Luulen että uutisissa, ukkoja ampuneena 10v poikana ;) jk


      • Huutoa.avi
        Pikkulinnut laulaa kirjoitti:

        Tosta näkee ihan jo päältä sen että sen täys paska. Täytetty lisävarusteilla, ulkonäöllä yritetään huijata että on hyvä ja laadukas. Ja lapset, 200€ ase ei todellakaan ole mikään "superase" (; 1000€ Ase on. 200€ Ase on just sopiva alottelijalle. Joten ei todellakaan olis kannattanu ostaa tommosta 90€ Sähköasetta. Ensinnäkin, rattaat kuluvat hampaattomiksi, mikä meinaa sitä että ne pyörivät tyhjää. Toiseksi, tähän ei saa gearboxia korjattua, tai mitään muutakaan koska ne on kaikki jotain custom täysmuovipaskaa. Olisitte nyt vaan säästäneet. Ja jos luulette että 60 m/s on suuri lähtönopeus sähköaseesta, olette väärässä. 100 m/s menettelee. 60 m/s lähtee mun jousitoimisesta käsiaseesta =D Ja viitsi, mä toivon et mä en jää sua missään yhdistyksen peleissä. Luulen että uutisissa, ukkoja ampuneena 10v poikana ;) jk

        Viltsu :D:D:D *


    • jepaojos

      mä ostin ton gsg g36c 7,2v noin kuukausi sitte ja se on ihan vitun paska! ammuin ekaa kertaa nii se tulenvalitsin meni paskaksi ja ampu vaa semii ja sitte se piti purkaa. ja uskokaa vittu jo että sil lentää vaa 20m ja kuulat leijailee jos ampuu 0,12g kuulil sit ku laitat 0,20 nii hyvä että lentää 5 metriä edes hopilla ja ilman hoppia. nyt se toimii sarjatulella ku oon korjannu mut se ei oo yhtään hyvä mul on vemppu m1911 ja silläki lentää pitemmälle ku tolla paskalla

    • sadasdasdasdasdasd

      mul ois ollu sama ostaa joku saman hintane co2 pisla

    • ##########

      j

    • peluri

      ok mutta onks tää ihanpaska vai kohtuu alotus ase meinasin ostaa mut en kyl tiiä mutsaako toimivaa asetta ollenkaa alle 100 egel

      • qaqqasaari

        Älä osta. Mieluummin vaan säästät ja säästät. Kunhan on vaikka 150€, osta jokin CYMAn AK sarjalaisista. Ne on hyviä alotusaseita. Mutta muista, älä missään nimessä sotkeudu tähän aseeseen :)


    • liian kallis

      Tää on ihan sairaan hyvä ase mut liian kallis. Joten kannatta mielummin ostaa käytettynä joku pistooli. Jos se on vähän rikki nii saa halvemalla. Mäki tilasin tos viime viikol tollasen coltin jota oli käytetty vaan viis vuotta ja siit puuttu lipas. Mutta se makso kympin vähemmän ku tää gecco.

      • =D QS µéşþäřï

        Serious? ;D


    • kokenu softaaja

      Mitä tarkottaa serious?

      • kokenu softaaja

        ja mitä se dee tarkoittaa onko ne jotain haukkumanimiä?


    • kaiken ties ...

      Siihen aseeseen ei edes saa toista lipasta

      • kokeu softaaja

        NO mistä sä sen muka tiedät?


      • noob66666
        kokeu softaaja kirjoitti:

        NO mistä sä sen muka tiedät?

        NO tiedäkkö ite?


    • Kokenut softaaja

      NO joo mitä sä luulet? Haista serious.

      • noob6666

        NO mistä saa, jos saa? Kerro mullekin.


    • Kokenut softaaja

      NO siwasta saa.

      • noob6666

        NOlasit jus ittes "kokenut softaaja".


    • kokenut NO

      NO haista serious.

    • mitä mä en ymmärrä

    • sksksksksksksks

      taas tääl... tos mul on kaks kommenttii "nimimerkeil" jepaojos ja sadasdasdasdasdasd, no kummiski, nyt on tuo koko paska gsg g36c osina, ja hammasrattaat on paskana meni raha KOKONAAN hukkaan kun isä osti sen mulle ja nyt se ei haluu ostaa enää ollenkaa airsoft aseita mulle ku tuo paska kasa hajos. en todellakaan suosittele kellekkään tuota paskaa.
      gsg on ihan hyvä valmistaja mutta tuo ase minkä he ovat tehneet niin on ihan paska.

      ELKÄÄ OSTAKO OLLENKAAN!

    • metän mies

      Ehkä tolla lentää 30-40m, jos piippua nostat vähän ylöspäin mutta kuula ei TODELLAKAAN lennä suoraan. Ehkä se 15m suoraan.

    • 3 mm palli

      hei toi ase on ihan surkea ostatte niitä 300 e -200 e alkavia aseita . toi lentää yhtä paljon kun sun munan pituus on

      • Awkwardin yliopisto

        Sanottakoon nyt, että tuo ase on niille, joiden äitiliinit ja isiliinit ostaa kaiken mitä vaan päähän sattuu lapsukaiselleen.


      • Kakkakikkare
        Awkwardin yliopisto kirjoitti:

        Sanottakoon nyt, että tuo ase on niille, joiden äitiliinit ja isiliinit ostaa kaiken mitä vaan päähän sattuu lapsukaiselleen.

        Oikeasti tuo ase on hyvä, jos siihen ostaa nämä osat:
        metallinen runko
        metalliset rattaat
        kaiken kaikkiaan kaikki sisä osat ja ulko osat uusiksi, eli jos ostat tuon niin oot ihan älytön.
        Tuohon hintaluokkan mieluummin esim. Taurus PT 24/7
        kaasu/CO2 pistooli kuitenkin


    • g36c3

      ite tilansin tommosen kyl se ihan hyvältä näytti ja saa maskin/kuulat ja kaveril oli tommone et kyllä sil semmoset 45 metrii lentää panos. mutta ne jotka sanoo paskaksi ni on vaa kateellisii :)

      • Herätys

        Ei todellakaan lennä 45m, korkeintaan 20m tarkkuudesta puhumattakaan. Lisäksi tohon ei sovi tavalliset rataslaatikon osat, kuten rattaat ja varaosia ei saa mistään. Samaa mieltä pistooliasiassa.
        PS. En ole kateellinen, vaan säälin tämän aseen ostajia.


      • g36c3
        Herätys kirjoitti:

        Ei todellakaan lennä 45m, korkeintaan 20m tarkkuudesta puhumattakaan. Lisäksi tohon ei sovi tavalliset rataslaatikon osat, kuten rattaat ja varaosia ei saa mistään. Samaa mieltä pistooliasiassa.
        PS. En ole kateellinen, vaan säälin tämän aseen ostajia.

        eipä lennä 45m mitattiii ulukona mut joku sun l96 ihan paska jos ammut sil 50 kertaa niin hamppi rattaat kulluu ja muutenki kaikki muiviset mennee paskaksi en sano tota huonoksi on kestäny 2v!!!


      • random pesukone
        Herätys kirjoitti:

        Ei todellakaan lennä 45m, korkeintaan 20m tarkkuudesta puhumattakaan. Lisäksi tohon ei sovi tavalliset rataslaatikon osat, kuten rattaat ja varaosia ei saa mistään. Samaa mieltä pistooliasiassa.
        PS. En ole kateellinen, vaan säälin tämän aseen ostajia.

        No mutta arvaa patittaako mua kun olisin tarjonnu kaverille TOSI halvalla lähes uutta maruin mc-51. Olisin myyny 120€ oon käyttäny sitä kerran :) Mut sit se meni ostaa (hävettää edes laittaa tää linkki) tän:
        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120921.html


      • fiksutodellaki
        Herätys kirjoitti:

        Ei todellakaan lennä 45m, korkeintaan 20m tarkkuudesta puhumattakaan. Lisäksi tohon ei sovi tavalliset rataslaatikon osat, kuten rattaat ja varaosia ei saa mistään. Samaa mieltä pistooliasiassa.
        PS. En ole kateellinen, vaan säälin tämän aseen ostajia.

        "like"


      • 1233455467
        random pesukone kirjoitti:

        No mutta arvaa patittaako mua kun olisin tarjonnu kaverille TOSI halvalla lähes uutta maruin mc-51. Olisin myyny 120€ oon käyttäny sitä kerran :) Mut sit se meni ostaa (hävettää edes laittaa tää linkki) tän:
        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120921.html

        WAU AK NELJÄ SEITSEMÄN RYN-NÄK-KÖ-KI-VÄÄ-RI


      • YOLOTIN

        joo ne on kateellisia kun ne ei ite saa kiroilla joka toinen minuutti sen pask*n kanssa


    • Herätys

      g36c3, mistä päättelit, että mulla ois L96, koska mulla ei todellakaan ole sellasta. Sen verran tekstisäs ymmärsin, että "L96:en muovirattaat kuluu nopeasti" Vai niin. Hyväksy se fakta, että toi ase ei sovellu airsoftiin harrastukseen millään tavoin, paitsi takapihapeleihin, joita en laske airsoftiksi.

      • BlueSofter98

        mu kaveril on toi ase se ampuu 15m! se ampu mua paljaalle perseelle sillä ei sitä ees tunne kunnolla! sen lipas (facepalm) lähtö nopeus on oikeesti varmaa 40 m/s! ja sitte se äänen vaimennin se otti sen aseen boxista eka kertaa laittaa sen aseeseen ja halkee ekan ammunnan jälkee! ja se tähtäin varmaa halpahalli muovi paskaa 50cnt! Oikeesti mielummi ostatte vaikka se 20e haulikko ja pistooli seti ku to rahaa pöllivän paskan! miellä itellä on sellane 299e scarl! että turha ruveta aukoo nyt päätä mulle että oot kateellinen! TOI ON PASKA!!!


      • g36c3

        iha oikeesti toi on saatanan hyvä te ette vaa osaa käyttää tommosia mitä järkee käyttää leikki pyssyyn 600e ku tommosen saa 70e mut ei sekää mikää halapa oo perkele!!!!


      • {turuk}
        g36c3 kirjoitti:

        iha oikeesti toi on saatanan hyvä te ette vaa osaa käyttää tommosia mitä järkee käyttää leikki pyssyyn 600e ku tommosen saa 70e mut ei sekää mikää halapa oo perkele!!!!

        "Mitä järkee käyttää 600€ leikki_pyssyyn kun tommosseenki saa 70€" Ei helvetti :D Siis sä väität että airsoft-aseet on leikkipyssyjä, ja sanot että ton aseen saa 70€, ja se ei siis ole leikkipyssy? Ja mehän ei osata käyttää noita.. Totta, ei noita osaa käyttää ku kaikki osat on erilaisii ku muissa gekoissa.. Taas nää jonnet pätee :D


      • {turuk}
        {turuk} kirjoitti:

        "Mitä järkee käyttää 600€ leikki_pyssyyn kun tommosseenki saa 70€" Ei helvetti :D Siis sä väität että airsoft-aseet on leikkipyssyjä, ja sanot että ton aseen saa 70€, ja se ei siis ole leikkipyssy? Ja mehän ei osata käyttää noita.. Totta, ei noita osaa käyttää ku kaikki osat on erilaisii ku muissa gekoissa.. Taas nää jonnet pätee :D

        Ja toi sun selitys on vaan jotain niin naskia..


      • airsoftkettu
        g36c3 kirjoitti:

        iha oikeesti toi on saatanan hyvä te ette vaa osaa käyttää tommosia mitä järkee käyttää leikki pyssyyn 600e ku tommosen saa 70e mut ei sekää mikää halapa oo perkele!!!!

        No ensinnäkin kyseessähän on replikoilla käytävä simulaatio peli. Edellämainitut kaksi sanaa löydät sanakirjasta mutta lajinhan kuuluu mallintaa mahdollisimman paljon oikeaa toimintaa, tämä tarkoittaa myös aseita.

        Miksi sijoittaa 600e pyssyyn??

        On se ainakin omasta mielestä hienoa kun on 1:1 replika alkuperäisestä esikuvasta, toimintaperiaate on kuin esikuvallaan ja onhan se nyt hienoa jos kiväärinki omistaa niin nähdä kun 80m päässä käsi nousee ylös osuman merkiksi.

        Tai sähköase joka sylkee kuulaa kiivaaseen tahtiin, tarkasti ja pitkälle.

        Pähkinänkuoressa, rahalla saa ja hevosella pääsee, hinta ja laatu kulkee käsikädessä, jos tahdot halvan ja hyvän joudut ostamaan molemmat, köyhällä ei ole varaa säästellä ja valittaa.


    • g36c3

      ton saa 70e

      • Satomi

        Niin saa, ja tuota voisi kutsua leluksi. Mutta kunnon airsoft asetta ei voi kutsua leluksi!


      • BlueSoft98
        Satomi kirjoitti:

        Niin saa, ja tuota voisi kutsua leluksi. Mutta kunnon airsoft asetta ei voi kutsua leluksi!

        aivan samaa mieltä satomi!


    • g36c3

      toi on hyvä ase!!!! ostin sen ja lähtee suoraan (laittaa hop upin kunnol) ainut huono on lipas!!

      • Herätys

        Niin, lähtee suoraan 10m ja sit alkaa heittää silmukkaa.


    • fdgfg

      laittakaa nyt saatana painavemmat kuulat esim 20g ni alakaaha suoraa menee perke.le1

      • Herätys

        Silloinkin lentää 10-15m ja tippuu sen jälkeen.


      • JIHAD!

        Katos kun homma on niin, että 0,12 gramman kuulat lentää 10 metriä suoraan ja sen jälkeen lentää minne sattuu ja 0,20 gramman kuulat lentää 10 metriä ja tippuu maahan. Olisko se parempi?

        Ja vielä tämmönen kysymys, että mitä luulet paljonko pieni suklaapatukka painaa?


      • aasdasasdasddasdsads

        ei kyllä lennä 20 g kuulilla sitäkää 0.20 ehkä


    • G36C3

      no vittu mennee ainaki suoraa

      • Herätys

        Nimenomaan, ekat 10m.


    • airsoftkettu

      Siis millä tahansa airsoft replikalla kuula lentää 10m suoraan, ihan sama vaikka olis vemppupisla niin se lentää 10m suoraan (suhteellisen) mutta airsoft aseilla on tarkoitus ampua 30m ja siitä eteenpäin. Ja kunnon pelivälineillä se kuula menee suoraan sinne 30-40m ja kivääreillä 60-70m, Etäisyydet vain siis vertailumielessä tätä a1 luokan airsoft asetta kohtaan (sarkasmia??KYLLÄ)

      • jomppa1234321

        Niinno ei nyt ihan millä tahansa. Ostin 9 vuotiaana lähikaupan leluhyllystä 2,5 eurolla jonkun pistoolin, joka ampu n. 5m. :)


    • NASKITVITHUUN

      Osta vaan vähän ajan päästä huomaat et se on pska

    • ?MYSTERYMAN?

      mulla on toi kyseinen ase ja se on ihan hyvä äänen vaimennin on ihan lelu ja punapiste iha hyvä!panokset lähtee kyllä välillä vinoon mutta kyllä sitten oppii tähtäämään aikanaan...

      • ?MYSTERYMAN?

        JA KANTOMATKA ON VITTU AINAKI 25M!!!


      • Herätys
        ?MYSTERYMAN? kirjoitti:

        JA KANTOMATKA ON VITTU AINAKI 25M!!!

        Älkää ottako tosissaan tuota edellistä (mikäli ette jo tajunneet).


    • patunviska

      Ostakaa AK-47 beta jos ootte aloittelijoita se on hyvä alotusase.
      mulla on ollu tommonen gsg g36c ei kestä mitään ihan täys katastrofi koko ase.
      ja Muute Hahaha Haista serious ''kokenut softaaja''

      • Paras aloittelijalle on kyllä teräksinen AK, jos et jaksa kantaa teräksistä olet liian nuori tai AK ei ole sinun ase. Onhan niitä gekkoja ja augeja myös mutta jokainen tavallaan. Toki jos haluaa helpolla päästä ostaa M4:sen ja oottelee kun rataslaatikko halkeaa.


    • XXDD11

      jos tuon on ostanut niin saako siihen uutta lipasta

      • JIHAD!

        Et tarvitse. Jos olet niin hyvä, että pärjäät tommsella, oot varmasti myös niin hyvä, että saat 35 kuulalla (vai paljonko se nyt onkaan) tiputettua tarpeeksi monta vastustajaa.


    • asd asd asd

      ??Kanttiiks mun ostaa tätä? ku ai oin hankkii tän ja sit kamu sano et ei kanti?? sanokaa mieli piteet!

      • JIHAD!

        Jospa vaikka kokeilisit lukee koko keskustelun.


    • HC softaaja

      Mä en kyllä ymmärrä miten tän foorumin sisältö voi olla näin totaallisesti suoranaista paskan jauhantaa!?

      No asiaan: Ase itsessään on täysi susi syntyessään. Todellinen halpis kiina ***** ****** ***** kopio muovi läjä. Alan henk koht laskemaan airsoft aseeksi sellaisen laitteen jossa on joko kunnon jousi(pulttilukot tai laadukkaammat vemppu haulikos edes), toiminta perjaatteena kaasu miltein kaikki) tai sähköissä mihin tämä... olio? kuuluu... kai? se että aseen sisältä löytyy edes rataslaatikko!!! Tämä ei sisällä moista perus asiaa vaan rattaat tietääkseni pyörivät kahden muovisen rungon puoliskon välissä ja noin muutoinkin.. tehkää itsellenne palvelus ja jättäkää tälläiset kauppaan.

      Jos haluatte ostaa airsoft aseen jolla tekeekin jotain tutkikaan foorumeita, kysykää tuttavilta jotka pelaa, käykää peleissä vaikka vuokra aseella ja kysykää sieltä minkä merkkinen ase pitäisi ostaa kun olette kokeilleet eri aseita niiden ergonomian puolesta. Sitten ostatte aseen käytettynä, huollatte sen! ja sitten opiskelette miten perus huolto ja aseen käsittely tapahtuu!! Jos ei käytettyä niin sitten ALAN liikkeestä (jollainen proairsoft EI OLE! En osta mitään kyseisestä läävästä) uusi pyssy ja se ei silti poista sitä että ase pitää huoltaa ja opettelette myös sen käsittelyn. Tässä samalla voidaan sitten hankkia pätevät suoja varusteet ja niitä ei osteta mistään honkkarista niin ei mene silmät!

      Tälläinen pieni yleis luontoinen esitelmä asiasta airsoft

    • erik on paska

      mulla on yksi juttu teille ette tajua lähtönopeus kertoo lento matkan vitun luuseerit

    • älä osta sitä!

      ei todellakaan kannata ostaa tota, ei kestä mitään. Mun kaveril oli toi, rikku heti......

    • ebinenlolotin yolo

      vidud duude bask ase tu o ost 150 lelu käypää toh hintaa

    • Juupa juu

      Tommone ase ei kauan elä, usko pois. kokemusta on alitehosista muoviläjistä ihan tarpeeksi. Osta semmone perus Proairsoftin Mossberg mitä muutki alottelijat ostelee. Luotettava on ja lähötki kohtuulliset nii halvaksi aseeksi. Itelläki on viident...kuudentena vara-aseena yhä :)

    • Minä

      Tuo on sellanen ase että ei sillä voi kun pyyhkiä perseen!

    • Thundersoft

      Toi on ihan paska. Softasin kerran ja paskaks meni heti. Sitten ostin tommosen G&G GR4 G26 ja sillä on kohta 2 vuotta softattu ja toimii paremmin kuin hyvin. Ja ton gsg paskan taitoin polvee vasten poikki ja sylkäsin päälle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe