Well MB03 vai JG BAR-10 G

Turha jätkä

Nyt olen jo piitkään miettiny ens kesälle tarkkuuskivääriä... No otinpa asian puheeksi. Elikä, tämä Jing Jongin tekemä lyhyt vesuri on Milgearin arvosteluiden mukaan hyvä, mutta se on ainoa tieto jonka olen saanut. Wellin tekeleestä taas on rutkasti enemmän tietoa. Keskusteluja jokapuolella. Asiaan, itse olen suosinut Welliä kiina-tarkkuuskiväärien valmistajana hinta/laatusuhteen perusteella. Jos jollain on kokemuksia JGn aseesta, haluaisin tietää minkälaiset osat löytyy sisältä. Jos ne ovat kestävämmät kuin Wellin aseessa, otan Jing Gongin. Mitä mieltä? Ja oishan tuo JG hyvä myös siitä kun siinä tulee mukana äänenvaimennin, ettei tarvitse ostaa erikseen jos aikoo pitempää piippua ostaa. Mutta en tiedä sitten korvaako se Wellin mahdollisen suuremman laadun :)

42

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen omistaja

      Jg bar10g Tarkka ja suht tehokas pulttilukkoa joutuu silloin tällöin kirimään
      5/5
      kevyt
      tarkka
      aika kestävä
      hinta
      kiikari hyvä ja vaimennin auttaa aikas paljo
      -pultti lukko löystyy

      • Satomi

        Tämä on aivan oma päätös, kumpikin on vsr-10 yhteensopiva. Päätä itse


    • random pesukone

      siis onko tuo MB03 hyväkin? onko kestävä?

      • JIHAD!

        Katoppas vähän siitä tähtäimestä, niitä muita kuvia, ja päättele meneekö.


    • random pesukone

      No tähtäin joo kyllä menee mutta entäs bipodi?

      • ...

        Ei tommoset mee kiskoon


      • ...

        Ei mee


    • Herätys

      Bipodit on niille jotka tykkää kämppimisestä ja huomiota herättävistä helistimistä aseen nokassa.

    • random pesukone

      Eli siis minulle XD ! meiän kentillä on vähän vaikee olla kämppimättä kun on sen verran pieniä... :( Mikä bipodi sit menis?

    • random pesukone

      Ja onko toi MB01 paljonki parempi kun tää MB03

      • (Turuk)

        Osta multa MB03, Tarkkuustesteissä vakio MB03 voitti vakio MB01 viime kesänä. Tietty sama asehan se on periaatteessa.. Eli lähtöhinta 100€, 3 lipasta mukana (30pcs) ja Strike Systems Kiikaritähtäin 3-9x32. Alkuperäinen hinta n. 200€ yhteensä.


    • random pesukone

      Mmm... Pitää miettiä...

    • random pesukone

      Mut mä saisin ton paketin mut vaan eri scopella samaan hintaan uutena taiwangunista.

    • random pesukone

      Ja sitten vielä toi MB01 on yli puol kiloo kevyempi. En oo mikään voimamies että ois aika vaikee käyttää tota MB03.

      • (turuk)

        Jaa että et n. 3kg asetta jaksa kantaa? Unohda sitten, mua ei kiinnosta jotku vitun hiiret.. Anteeks vaan mutta toi on säälittävää.


    • random pesukone

      A. Se painaa 4 kg (ainakin taiwangunin mukaan)
      B. Sanoin että on HELPOMPI en sanonut mahdoton
      C. Oon vasta 12 joten on pikkasen ehkä rasismiin päin

      PS. yhdessä arvostelu vidoissa on sanottu tota MB01 liian painaviksi 12 vuotiaille ja toi MB03 on painavampi ja oon pikkusen normaalia 12 vuotiasta heikompi...

      • Anonyymi

        Hei mä oon 11 ja helposti 3 kg asetta voi käyttää


    • Herätys

      A: Se paketti painaa 4kg, itse ase 2.5-3kg
      B: Kyllä sä annoit sellasen käsityksen
      C: Ei turuk sua haukkunu ihonvärin perusteella, vaan vahvuuden

      Miksi edes ostat trk. kiväärin? Vakiona noi ei kanna yhtään Cyman AK:ta tms. asetta pidemmälle.

      • (turuk)

        Niimpä niin. Mutta pitäis vaan saada toi Well alta pois, koska tarviin rahaa ja en tarvii sitä mihinkään. Jos jotain kiinnostaa niin lähinnä virityspohjaksi myyn.


      • random pesukone

        A. Kiitos että annat tietoa mistä on apua!
        B. Jos kysyttäs ihmisiltä mikä ois paras paino snipulle niin aika moni vastais varmaa jotai 2-3,5kg koska painoa pitää olla että voi tähdätä ja aitouden vuoksi mutta ei liikaa ettei se haittaa liikkumista. Joten anteeksi että sait sellaisen käsityksen että on mahdotonta.
        C. No kun miettii että haukkuu vitun hiireks sen takii et oon pari vuottaa keskivertosoftaajaa nuorempi eli myös heikompi niin on VÄHÄN rasistista. (Tiedän että on vähän kaukaahaettu juttu mutta on kuitenkin asiaa) Olen siis vähemmistöä kuten homot ja tummaihoiset. En voi asialle mitään kuten homot ja tummaihoiset...
        PS. Saatat löytää vielä jonkun porsaanreiän väittää vastaan mutta toivon että säästät viestisi niille jotka niitä tarvitsevat kuten super X-9 ostamista suunnitteleville ja softauksen kieltäville. Loppujen lopuksi kiinnostaako sua paskaakaan että ostanko MB01 vai MB01 vaiko sitten en mitään.


      • {turuk}
        random pesukone kirjoitti:

        A. Kiitos että annat tietoa mistä on apua!
        B. Jos kysyttäs ihmisiltä mikä ois paras paino snipulle niin aika moni vastais varmaa jotai 2-3,5kg koska painoa pitää olla että voi tähdätä ja aitouden vuoksi mutta ei liikaa ettei se haittaa liikkumista. Joten anteeksi että sait sellaisen käsityksen että on mahdotonta.
        C. No kun miettii että haukkuu vitun hiireks sen takii et oon pari vuottaa keskivertosoftaajaa nuorempi eli myös heikompi niin on VÄHÄN rasistista. (Tiedän että on vähän kaukaahaettu juttu mutta on kuitenkin asiaa) Olen siis vähemmistöä kuten homot ja tummaihoiset. En voi asialle mitään kuten homot ja tummaihoiset...
        PS. Saatat löytää vielä jonkun porsaanreiän väittää vastaan mutta toivon että säästät viestisi niille jotka niitä tarvitsevat kuten super X-9 ostamista suunnitteleville ja softauksen kieltäville. Loppujen lopuksi kiinnostaako sua paskaakaan että ostanko MB01 vai MB01 vaiko sitten en mitään.

        A. Mun Kalash AK74 painaa 4kg täysin varustettuna, olen 13v.. Ja joskus sniput painaa jopa 5kg. 2,5 on yleensä vakio snipun tai sähköaseen paino. B. Rasismi on lähinnä rodun puolesta pilkkaamista yms. Siis ei homo ole rotu, tummaihoiset on. C. En itsekään ole mikään hullu köntti vaan perus kaveri. Olin 12v jotain 150cm pitkä ja painoin ehkä 42kg. Mutta silloinkin jaksoin kantaa 3-4kg aseita suunnilleen 3h putkeen. Nyt 13v ei ongelmia koska oon kasvanu ihan tarpeeks. D. Siis softaajien yleisin ikä on juurikin joku 12-14v. Meillä ainakin alaikäraja on 10v, silloinkin pitää olla harkittuna ja mietittynä ja vanhemman hyväksymänä, tietenkin. Joten et sä mihinkään vähemmistöön kuulu. E. Miksikö mua kiinnostaa että minkä sö aiot ostaa? No yleisesti mä yritän auttaa ihmisiä. Mutta nyt mulla on myynnissä toi Well MB03, joten yritän sitä sulle myydä. Sori kun haukuin, mutta oli vaan huono päivä. Joo. Pari "porsaanreikää" löyty ^^


    • Herätys

      Random pesukone, älä provoa, se ei auta ketään. Haluan antaa vinkkejä, koska toivottoman paljon ihmisiä täällä luulee, että vakio kiinalainen trk. kivääri on tarkempi kuin vakio kiinalainen sähköase. Näin ei ole, itseasiassa vakio kiinalaiset kiväärit ovat huonompia kuin sähköaseet joten en ymmärrä miksi ostat huonompaa asetta ja tuhlaat rahat turhaan. Jos on vaikeeta kantaa ~3kg ni on se vaan kummaa. Sitten vielä, että nämä kiväärit ovat joskus yli metrin pituisia, liikaa nuorelle pelaajalle, tulee kulman takaa ja kolauttaa jotakuta päähän.

      Turuk, tulitukiaseet painaa ~7kg täydellä rumpulippalla.

      • (turuk)

        No kyllähän tuo M82A1 Painaa sen 9kg..


      • Herätys
        (turuk) kirjoitti:

        No kyllähän tuo M82A1 Painaa sen 9kg..

        Se painaa kylläkin 12kg RedWolfin mukaan.


      • JIHAD!
        Herätys kirjoitti:

        Se painaa kylläkin 12kg RedWolfin mukaan.

        Snow wolfin M82 painaa 6kg.
        VFC:n M82 painaa 9kg.
        Socom Gearin M82 painaa 12kg.

        Problem?


    • Herätys

      No problem, ihmettelin vaan mistä vitusta turuk repäs ton VFC:n painon kun eka tulos haulla "M82A1 airsoft" on socom gearin 12kg tykki.

      • JIHAD!

        Hänkin varmaan käytti googlea.


      • JIHAD!
        JIHAD! kirjoitti:

        Hänkin varmaan käytti googlea.

        Tai siis katsoi muitakin kuin ensimmäisen tuloksen.


      • {turuk}
        JIHAD! kirjoitti:

        Tai siis katsoi muitakin kuin ensimmäisen tuloksen.

        No siis meiän kentillä oli viime vuonna yks herrasmies jenkeistä, jolla oli tuo VFC M82A1. Kaikki kyseli häneltä aseesta ja kaikesta mahdollisesta, ja hän sanoi painon olevan n. 9kg. Ja kyllä asetta olen kokeillutkin. Eli siitä sain vastauksen. Ei mitään googleja.


      • Herätys
        {turuk} kirjoitti:

        No siis meiän kentillä oli viime vuonna yks herrasmies jenkeistä, jolla oli tuo VFC M82A1. Kaikki kyseli häneltä aseesta ja kaikesta mahdollisesta, ja hän sanoi painon olevan n. 9kg. Ja kyllä asetta olen kokeillutkin. Eli siitä sain vastauksen. Ei mitään googleja.

        Jihad, tarkoituksena oli löytää painavin ase


      • JIHAD!

      • Herätys

      • JIHAD!
        Herätys kirjoitti:

        Realismin rajoissa...

        Onko joku 9 kilon barretti muka realistinen?


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Realismin rajoissa...

        Hirvee kinaus... Te ootte mua vanhempia, käyttäytykää :D


      • Herätys
        JIHAD! kirjoitti:

        Onko joku 9 kilon barretti muka realistinen?

        Airsoft-realismin, kukaan ei ammu oikeesti peleissä teräskuulilla.


      • Herätys
        {turuk} kirjoitti:

        Hirvee kinaus... Te ootte mua vanhempia, käyttäytykää :D

        Kaiken lisäks aito barretti painaa ladattuna 16.4 kiloo. Haha mikä keskustelu


      • Satomi
        Herätys kirjoitti:

        Kaiken lisäks aito barretti painaa ladattuna 16.4 kiloo. Haha mikä keskustelu

        Mutta joo, palaan tuohon MB03/MB01 kysymykseen, yksi vaihtoehto on MB12, milgearista. Tulee mukaan kiikari ja bipodit, hinta 199e. Sama ase kuin tuo vsr-kopio (MB03), mutta eri tukilla.


      • {turuk}
        Satomi kirjoitti:

        Mutta joo, palaan tuohon MB03/MB01 kysymykseen, yksi vaihtoehto on MB12, milgearista. Tulee mukaan kiikari ja bipodit, hinta 199e. Sama ase kuin tuo vsr-kopio (MB03), mutta eri tukilla.

        xd Eihän mulla oo mitään toivoa enää..


    • Sniper_since_2006

      Voi vittu näitä 13-v ''softaajien'' keskusteluja... Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: JG Bar-10 parempi. Olen omistanut molemmat, well:in pyssyssä koko ajan jotain pikku vikaa hopin yms kanssa, joten en edes vaivautunut virittämään sitä, vaan myin pois niin pian kun pystyin. JG bar huomattavasti parempi kopio esikuvastaan Tokyo Marui VSR-10. Molempiin pitäisi saada suht samat viriosat, mutta suosittelen JG Baria. Tällä hetkellä pystyn ihanteellisissa olosuhteissa pudottamaan kavereita jopa 100m päästä. Tämä kuitenkin erittäin harvinaista. Jos nyt saat hyvällä hinnalla ihan kumman vaan, sama kumman otat, koska samat viriosat menee, eikä vakiosnibuista ole mihinkään.

      Jos olet halvemman hinnan toivossa valmis ottamaan pienen riskin: Well mb03
      Jos haluat varmatoimisen hyvän virityspohjan: JG BAR-10

      JOS sensijaan haluat maksaa vähän enemmän (esim 200€), saat varmasti käytettynä ostettua aikamoisen viritetyn tykin. Suosittelen ostamaan käyttettynä, jos et osaa/uskalla virittää.

      • Sniper_since_2006

        Omistan siis tällä hetkellä JG BAR-10


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe