Belggarini ei tule toimeen toisten koirien kanssa. Ei ole koskaan tullut. Toisaalta häntä heiluu, kun mennään toisten koirien luo, mutta pelostako johtuu, kun aina turvautuu hampaisiin. Muunnos on laekenois ja ikää on 1,5 vuotta. Jos joku TREELLA asuva lukee tämän niin olisi kiva, jos voitas ihan nähdä koiriemme kanssa ja pähkäillä ongelmaa eteenpäin.
Mutta jos voisitte kuitenkin antaa neuvoja =)
Koirani ei ole siis koskaan tullut juttuun yhdenkään koiran kanssa.
Käytösongelmia =(
4
857
Vastaukset
- Tervu Tampereelta
Mulla on Tervu uros, runsas 2 vuotta vanha melko ison kokoinen..
Olen huomannut että kun remmi on lyhyellä niin tulee melko helposti riitaa toisten urosten kanssa kohdatessa.. Mutta kun pitää remmiä löysempänä ja koittaa olla koirineen alussa vähän kauempana niin pääsevät tutustumaan ilman valmista uhkatilannetta.
Nartut ja leikatut urokset tämä hyväksyy mutta kun tulee tavallinen isompi uros joka alkaa uhoamaan niin alkaa tämäkin vastaamaan
En pidä koiraasi mitenkään erikoisena kyllä monet Belgit ovat sellaisia että eivät hyväksy muita koiria lähelleen..Varsinkin vanhemmat nartut ovat joskus kuin euroopan omistajia.- Marko
Otatko vaikka yhteyttä muhun sähköpostin kautta niin jatketaan pohdiskelua =) Osoite on [email protected]
- kokenut koiraihminen
Sinun kannattaisi kokeilla ensin koirallasi kuonokoppaa, kun tutustutat koiraasi tosiseen RAUHALLISEEN koiraan. Mielellään hieman vanhempaan... Vanhoja koiriahan käytetään usein mm. huskytarhoilla niin että nuoret poikakoirat laitetaan vanhemman uroksen kanssa samaan häkkiin ja sitä kautta vanha uros opettaa nuorempia... Että ei muuta kuin onnea.. :)
- Nestnuuka
Hei!
Sinun koirasi mitä luultavimmin haluaa suojella sinua. Itselläni groenendael, joka käyttäytyy aivan samalla tavalla kuin sinun koirasi muita kohdatessa. Sinun ei kannata tutustuttaa koiraa hihnassa toisiin koiriin, koska silloin sillä on suorastaan velvollisuus suojella sinua. Varsinkin, jos hihna menee kireälle.
Kannattaa tutustuttaa vieraisiin koiriin vapaana, jollain aidatulla alueella. Kokeilla vaikka ensin jonkun todella varman koiran kanssa, jottei satu mitään tappeluja. Omani ainakin suostuu tutustumaan vapaana vieraisiin koiriin, mutta hihnassa sitä on turha yrittää ellei se tunne koiraa jo entuudestaan.
Opeta koirasi kulkemaan vetämättä hihnassa. Koska vetäessään sinua, se johtaa sinua paikasta toiseen. Ja toisekseen se kokee, että tarvitset suojeluasi.
Jos haluat kysellä enemmän ja toivoisinkin, että kertoisit minulle tarkemmin kuinka koirasi käyttäytyy esim. koiria nähdessään yms.
Saat minut kiinni osoitteesta: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391