Heippahei! :)
Olen heinäkuussa 19-vuotias tyttö ja etsin kämppäkaveria Tampereelle. Lähden syksyllä opiskelemaan Lempäälään (Pirkanmaan ammattiopisto, matkailuala) joten kulkisin bussilla siihen suuntaa jokapäiväisesti. En etsi asuntoa keskusta-alueelta vaan hiukan kauempaa, esim. Peltolammilta. Budjettini on noin 280euroa vuokraan ja asuntoja katsellessani tulinkin huomanneeksi että hyväkuntoisen kaksion saisi hyvin tuolla hinnalla ! Joten....
Kämppis haussa!
Olen luonteeltani itsenäinen , avoin ja ymmärtäväinen. Rakastan luontoa ja eläimiä. Tykkään ruoanlaitosta (ihaninta olisi jakaa tämä intoilu kämppiksen kanssa!) ja terveellisistä elämäntavoista. Olen vegaani mutta en tunge ajatusmaailmaani kenenkään kurkkuun!
Kämppisen toivoisin olevan tyttö mutta miksei poikakin ! Olisi ihana jakaa mielenkiinto hyvää ruokaa kohtaan koska se on iso asia elämässäni! Haluaisin kämppiksen olevan muutakin kuin vain hyvänpäiväntuttu - ihminen jonka kanssa voisi puhua kaikenlaisesta :) Yhdessä eläessä toivoisin kummankinpuoleista arvostusta toista kohtaan ja kompromissintekoa. Siivouksesta pidettäisiin huoli vuorotellen ja kokkailla voisi välillä yhdessätuumin ja välin toinen toisellekkin !
Kämppäkaveri Tampereelle!!
guedes
1
425
Vastaukset
- guedes
yhteydenotot [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään722972Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211901