Osaisko kukaan kertoa että voiko kyseisen pelin Be A Pro- pelimuodossa päästä omalla pelaajallaan kapteeniksi tai varakapteeniksi? Jos teillä on kokemusta tai osaisitte sanoa voiko, niin kertokaa ihmeessä. =)
Kiitos jo etukäteen! =)
NHL 12 Be A Pro
6
382
Vastaukset 6
- tietämätön
voiko be a pro pelimuodossa päästä pelaamaan maajoukkueeseen?
- NHL mies
En ihan tarkalleen tiedä, mutta yhelle mun kaverille tuli kutsu sm-liigaan...
- Joujoumiäs
Kyllä täs voi päästä ainakiin kapteeniks. Mä pelasin 16.v ukolla Qjmhl:ssä(tai joku sellane) Cape Breton Screaming Eaglesissa ni kun pääsin ykköspqkkipariin ni lyötiin C rintaan. Ihmettelin itekki eka mut ohan se ihan hieno siinä :)
- näinooon
En tiedä kapteenihommista, mutta sen tiedän, että sm-liigaan ei kutsuja tule :) ainakaan tos nhl12:sta versiossa
- nhl12player
Joo mihinkään SM-Liigaan kutsuja tullu mullekkaan eikä niitä edes voi tulla tässä pelissä , tai no enhän mä tiiä vasta pelannu kuukauden. Tosta maajoukkue ja kapteeni hommasta en tiiä paljo mitää.
- nhl3
Mulle tuli ekan kauden aikana 1000 maalia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051716- 1451121
- 871065
- 671063
- 101994
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142812- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644