Kun minä oli nuori 1960-luvulla. Suosikkikirjani olivat Zane Greyn romanttiset villinlännenkirjat, joita on ilmestynyt lukematon määrä. Onko teistä kukaan lukenut kyseisen kirjailijan teoksia?
Suosikkikirjailijani lapsuudessa Zane Grey
3
314
Vastaukset
- suosittelen
Tässä vielä Wikipedian linkki kirjailijasta ja hänen teoksistaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/Zane_Grey- .,.,
Minulla on parisen kymmentä Zane Greyn kirjaa. Olin juuri 60-luvulla nuori ja hullaantunut villiinlänteen ja romantiikkaan!
Ehkä nut pitäisikin lukea uudestaan Greyn kirjoja, niin huomaisi viehättävätkö ne eläkeiässä olevaa, vanhuuden viisasta naista ollenkaan!
- jane 66v
Hei sinä zane greyn ihailija ja lukija.
Minä kuulun samaan porukkaan. Juuri eilen kävin antikvariaatissa ja löysin kaksi kirjaa.. ei ..kolme, joista kolmas kovakantinen Purppurarinteiden ratsastajat. Niinpä nyt omistan kolme kpl ko kirjaa. Yksi on peräti sidottu nahkakansiin. Vähän hieno??Ja nyt yksi kovakantinen. Aloitin juuri lukemaan sitä..monesko kerta menossa, en tiedä, ei ole tärkeää, vain se fiilis mikä tulee kun lukee. Taas kerran. Taru sormustenherrasta on toki mahtava, enkä lakkaa sitä myöskään lukemasta, nyt myös jo selaillen neljättä kertaa. Tietysti elokuva ja muut siihen liittyvät asiat on hankittu. Tyttäreni mielestä olen kai vähän hassu, mutta ei se haittaa. Hän perii sitten kasat vanhoja suuremmoisia teoksia, jollaiseksi luen myös Greyn kirjat, Kaleva mukaan lukien. Pitäisi löytää Pecos Bill:jä...
Kaikkea hyvää ja joulua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111