1.
mulla on video tiedosto ja äänitiedosto erillään. mikä olis ohjelma jolla vois konffaa ne ja silleen et ääni ja video olis synkassa.?
2.
onko olemassa jotaki ohjelmaa millä vois kattoo kuvaa ja lisätä äänet erikseen?
kuva ja äänet erillään
5
<50
Vastaukset
- jokunen..
Avidemux:lla varmaan onnistuu.
Kun lataa ensin videon ja sitte audio valikosta
valitsee main track kohdasta audio tiedoston videoon luulisin että onnistuu?
ilmainen ohjelma myös videon formaattia voi muuttaa.
http://fixounet.free.fr/avidemux/- lukko-miikas
1.Avidemuxilla ääniä ei saa synkattua, en ainakaan itse ole koskaan saanut niitä pysymään synkassa. Mitähän nuo erilliset tiedostot on tyypiltään? Jos ne on .mpv/.mp2 niin projectx:llä onnistuu varmimmin.
2.On. Riippuu sitten käyttiksestä mikä tuo ohjelma on. - lukko-miikas
lukko-miikas kirjoitti:
1.Avidemuxilla ääniä ei saa synkattua, en ainakaan itse ole koskaan saanut niitä pysymään synkassa. Mitähän nuo erilliset tiedostot on tyypiltään? Jos ne on .mpv/.mp2 niin projectx:llä onnistuu varmimmin.
2.On. Riippuu sitten käyttiksestä mikä tuo ohjelma on.Sorry, puhuin höpöjä kohtaan 1.
Esim. ImagoMpegMuxer yhdistää mpeg-audio/videotiedostot yhdeksi tiedostoksi. Mutta ilman tarkempaa tietoa mitä noi tiedostot on, niin menee arvailuksi. Unohda kuitenkin tuo Project X.
äänet on mp3 tai wav ja video avi. käyttiksen mul on win7 ja ubuntu10.4
kiitos jo vastanneille
t-miklu- *****
Kyllä äänet pitäisi olla ihan synkassa kuvan kanssa, jos käytät Avidemux-qt versioa. OpenShotilla ja PiTiVillä voit myös tehdä yhdistemiä, mutta ne ovat huomattavasti hitaampia kuin Avidemux.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651