Minulla on vanha rouhonlekkurin 3.5 hepan moottori joka vielä toimii. Ajattelin että mitä siitä voisi tehdä???
Mitä irtonaisella 3.5 hp moottorilla voi tehdä?
10
352
Vastaukset
- igut
Yhdistä siihen 3 laturia autosta ja saat aika tehokkaan 12v laturin mökille. Ei muuten oo halpaa sähköä tuo bensalla tuotettu.
- rgq
Ennen niistä värkättiin esim. mikroautoja, oli aika karuja pelejä nykyisiin verrattuna.
- Syrjäytymätön
Mikä olisikaan parempaa puuhaa värkätä lapsille menopeliä sopivaan olosuhteeseen.
Kannatan ehdottomasti!
- Janne***
Heitä roskiin!
- kierrättävä konemies
Janne... on hullu hävittäjä kun ei ymmärrä moottoreista eikä kierrätyksestä
- yuiuyguy
tee siitä rämistin hitassa se johonki säiliöön laiukseliin juku viritys
- asdfasfdf
Tee vesipumppu. Jos joskus vielä tulee vähävetinen kesä, niin voit sillä kastella marjapensaat ja kasvimaan pärinän kera.
- ei kuljetus kuluja
HEITÄ järven pohjaa jos et tarvii.
- parappa
Mä oon kanssa aatellu vaikka mitä.
Ja kun sais jostain tollasen hyvänkuntosen ja toimivan moottorin niin olis kyllä tarpeen. - Komes mööbel
Siitähän saa hienon kattotuulettimen, vedät vaan pakoputkesta letkun liesituulettimeen niin ei jää savut sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986